BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminarNadaljevalni seminarSupervizijska srečanja​Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine in profil


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanja

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačna vsebina

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rast

    Primeri


    Vrtec Prva triada Druga triada Tretja triada

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Za starše
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • Stojnice
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
POT UČENJA PRI ANGLEŠČINI
(Govorni nastop 7. r)
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
SAMOPRESOJA UČENCEV
Mateja Peršolja
SAMOPRESOJA UČENCEV
EVALVACIJA Po uporabi zapisanih meril sledi pomemben del procesa - samoevalvacija in načrtovanje izboljšanja znanja . V tem koraku skupinsko postavljeni cilji postanejo individualni, saj vsak učenec n...
4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred matematika učenje za učitelje
8. avg. 2023 Splošni primeri
MERILA
Mateja Peršolja
MERILA
Učencu omogočajo nadzor nad učenjem. Ločimo merila za: Merila za učenje omogočajo učencem nadzor nad napredkom v procesu učenja. Delujejo kot kazalniki, ki nam pokažejo, ali smo dosegli cilje ali nas ...
1. razred 4. razred 5. razred 8. razred likovna umetnost matematika slovenščina učenje za učitelje
8. avg. 2023 Splošni primeri
DOKAZI O ZNANJU
Mateja Peršolja
DOKAZI O ZNANJU
Verjamemo v raznolikost poučevanja, saj se zavedamo, da učenci imajo različne potrebe in načine učenja. Pouk tako poteka na različne načine, ki so v skladu s cilji posamezne ure. Nekaj primerov različ...
6. razred 9. razred matematika učenje za učitelje
8. avg. 2023 Splošni primeri
DIAGNOSTIKA PREDZNANJA
Mateja Peršolja
DIAGNOSTIKA PREDZNANJA
Namen diagnostike ni zgolj ugotavljanje predznanja s tradicionalnimi testi, temveč ima bistveno širši pomen. Diagnostika vključuje odkrivanje močnih področij , kjer se nahaja energija, ugotavljanje ši...
6. razred matematika učenje za učitelje
8. avg. 2023 Splošni primeri
O perfekcionizmu in idealih
Mateja Peršolja
O perfekcionizmu in idealih
Nisem več prazna in ne polnim praznine z oblačili ter modnimi dodatki (pre)dragih znamk. Ne občudujem več jaht, ki se vozijo mimo moje terase na morju in nimam več potrebe, da bi dopust preživljala ta...
1. avg. 2023 Osebna rast
O smrti
Mateja Peršolja
O smrti
(ob smrti tasta v jeseni 2022) Še včeraj sem razmišljala o prihodnosti, življenju, danes pa doživljam minljivost in smrt. Poslovili smo se od dragega tasta, ki je odšel mirno in tiho, kot si verjetno ...
1. avg. 2023 Osebna rast
Partnerstvo
Mateja Peršolja
Partnerstvo
Ples vodenja in vodenosti. Enkrat vodim, drugič se pustim voditi, tretjič složno in ritmično stopava v korak. Se iščem in se pustim poiskati. Ponudim roko in se jo oprimem. Sva skupaj in sva vsak zase...
1. avg. 2023 Osebna rast
Virtualno in resnično v ravnovesju.
Mateja Peršolja
Virtualno in resnično v ravnovesju.
Prijatelja ne morem imeti samo na daljavo. Prijateljev se rabim kdaj dotakniti, jih pogledati v oči, objeti. Na daljavo, z besedo in ob video klicu ni enako. Po nekem času pogrešam bližino in rabim pr...
1. avg. 2023 Osebna rast
O (ne)zaupanju, stresu, drami in napakah
Mateja Peršolja
O (ne)zaupanju, stresu, drami in napakah
Včasih je lažje videti druge okrog nas v drami, stresu, stiski. Tudi tako se hranimo, ko vidimo, da naše življenje le ni tako bedno, ker gre drugemu še slabše. Še posebej, ko tudi sami nismo OK. Lažje...
1. avg. 2023 Osebna rast
Hoja skupaj in veslanje v tandemu, dve različni zgodbi.
Mateja Peršolja
Hoja skupaj in veslanje v tandemu, dve različni zgodbi.
Hoja je del mojega vsakdana. Veslanje (v dvoje) pa je zame nov izziv in priložnost za nova spoznanja. Biti v čolnu pomeni opazovati tok reke, njeno dno, brzice in mrtvice. Potrebnega je ravno prav ves...
1. avg. 2023 Osebna rast
Poskrbeti zase
Mateja Peršolja
Poskrbeti zase
Ko sem jaz OK, so tudi drugi OK, je svet OK . Ko sem jaz nezadovoljna, vidim okrog sebe kar je slabo, kar ni dobro, kar ne deluje, kar ni po moji meri. Če pa je slučajno boljše, pa malo skritiziram, p...
1. avg. 2023 Osebna rast
O zaupanju
Mateja Peršolja
O zaupanju
Kreneva na vrh po brezpotju. Nisem se strinjala, da izbereva ta pristop. Pa se ujezim. In ugotovim, da me je strah. Ko me je strah, se jezim. Ko se jezim in me je strah, se mi noge zapletajo. Ko me je...
1. avg. 2023 Osebna rast
  • Prejšnje
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • Kontakt
  • info@begrejt.si
Sledite nam

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se