Mateja Peršolja Strah ob ocenjevanju Ob ocenjevanju slišim stisko učenke o tem, kako težko je podeliti negativno oceno z mamo. Ker jo je strah, da bo mami jezna in žalostna. Strah jo je tudi pisati teste, ker ima izkušnje, da je vedno ne... učenje za starše za učitelje 1. avg. 2023 Za starše
Mateja Peršolja Imeti rad, pomeni tudi reči "ne" V slaščičarni na zajtrku za sosednjo mizo opazujem mlado družino z dvema otrokoma starima okrog šest let. Ko sta starša v miru pila kavo, sta se otroka igrala z mobilnim telefonom. Začarana od napravi... odnosi za starše za učitelje 1. avg. 2023 Za starše
Nataša Lenarčič Pomen povratne informacije Prijateljica se je lotila novega izziva: postala je pasja frizerka. Na FB skupino je poslala fotografiji cottona – pred in po striženju. Takoj je dobila odzive , kot so: »Carica! Vidi se tvoja ustvarj... odnosi učenje za starše za učitelje 26. jul. 2023 Za starše
Nataša Lenarčič Kako raziskati svet otrok in mladih? KAKO BREZ PRISILE RAZISKATI OTROŠKI SVET IN TISTO, KAR JIM JE POMEMBNO, PRENESTI MED VRSTNIKE Z vami delim primer razredne ure, ki je vsem otrokom zdela zelo zabavna. Povežete jo lahko z matematiko, u... odnosi za učitelje 26. jul. 2023 Podpora odnosom
Nataša Lenarčič Domača naloga, zabava, izziv ali nadloga »Naja, ali gremo v gozd po kostanj?« »Mami, ne morem. Imam še fuuul naloge!« Veliko govorimo o pomembnosti in koristnosti domačih nalog. Kako pomembne so pri razvijanju samostojnosti in odgovornosti, ... učenje za starše za učitelje 26. jul. 2023 Za starše
Nataša Lenarčič Učiteljica - pošast ali nadnaravno bitje Sem žena. Mami. Teta. Hči. Sestra. Prijateljica. Snaha. Svakinja. Sem pa tudi učiteljica. To je nekaj, kar sem si od nekdaj želela postati. Malo zato, ker so se mi učiteljice zdele prijazne, umirjene,... odnosi za starše za učitelje 25. jul. 2023 Za starše
Mateja Peršolja Osebna preobrazba Začutila sem, kot bi izstopila ven iz škatle v katero sem se zapirala in bila leta odmaknjena od življenja. Tako globoko še nisem začutila življenja. Najprej sem začutila v prsih prijeten, topel, izpo... 25. jul. 2023
Mateja Peršolja Ljubeznen je ... Ljubezen je videti izjemnost v drugem in okrog sebe, jo občudovati in zaupati. Ljubezen = Videti v drugem in sebi izjemnost V "slabem" videti "dobro" Sprejeti tako kot je in objeti Zaupati Voditi in b... 23. jul. 2023
Mateja Peršolja ALI JE FORMATIVNO SPREMLJANJE USKLAJENO S PRAVILNIKOM O PREVERJANJU IN OCENJEVANJU ZNANJA V OSNOVNI ŠOLI? Razprava Alena Kofola in Mateje Peršolja Posnetek webinarja, ki je potekal marca 2023. V posnetku boste med drugim slišali: Kaj je formativno spremljanje? Kaj je preverjanje? Kaj je ocenjevanje znanja... učenje za učitelje 17. jul. 2023 Podpora učenju
OŠ Preska, Nina Poljanšek PREDSTAVITEV PROCESA FORMATIVNEGA SPREMLJANJA PRI KEMIJI Nina z vami deli sličice, ki so nastale po diagnostiki predznanja in načrtovanju ciljev ter vaje, ki so namenjene učencem, ki so že dokončali delo in znanje lahko preverijo ali nadgradijo z delom na n... 8. razred 9. razred kemija 28. jun. 2023
Ana Canzutti DIAGNOSTIKA PREDZNANJA PRI MATEMATIKI Ana Canzutti Novo poglavje smo začeli z diagnostiko predzadnja . Učenci so bili za skupine naključno žrebani s pomočjo palčic. Odgovorili so na 4 vprašanja. Odgovore so zapisali na posted lističe in j... 7. razred 8. razred matematika 28. jun. 2023
Mateja Peršolja UČINEK UČENJA Opazujte učinek učenja! 1. Napovem cilj ure: Ob koncu ure boste znali… 2. Diagnostika: Kvadrat dvočlenika, začetek ure: vstopni list – trije primeri, da vidim njihove predstave ter kako začeti z aktiv... 8. razred 9. razred matematika 28. jun. 2023