Začetni seminar Poučevanje 360+
Začetni seminar za učitelje, vzgojitelje in pedagoge, ki si želijo razviti celostni in vključujoč pristop k poučevanju ter ustvariti bogato in navdihujoče učno okolje za učence.
Na tem seminarju boste skozi delavnice in simulacije spoznali edinstven model poučevanja, ki združuje skrb za dobre odnose in učence podpre s strategijami učinkovitega učenja. Povezuje vidno učenje, formativno spremljanje znanja ter teorijo izbire (W. Glasser), ki skupaj tvorijo celosten pristop k učenju in poučevanju. Ta model omogoča razumevanje učencev kot celostnih posameznikov ter njihovo vključevanje za sooblikovanje lastnega učenja in razvoja.
Na seminarju boste:
1. Spoznali vpliv odnosov na učenje posameznika in okoliščin, ki jih kot učitelj ustvarjate v razredu. Udeleženci boste ob simulaciji izkusili, reflektirali in načrtovali vaš osebni pristop za zadovoljujoče odnose v kolektivu in v razredu z učenci.
2. Odkrili vidno učenje, ki temelji na ideji, da učenci najbolje napredujejo, ko so cilji učenja jasni, ko imajo vpogled v svoj napredek ter ko so aktivno vključeni v proces učenja. Naučili se boste, kako učence vključiti v načrtovanje ciljev, uporabiti strategije za spremljanje napredka učencev ter jim omogočiti aktivno sodelovanje in odgovornost za lastno učenje.
3. Razumeli boste pomen formativnega spremljanja znanja, ki omogoča nenehno prilagajanje poučevanja glede na predznanje in napredek učencev. Naučili se boste uporabljati elemente formativnega spremljanja: diagnostika predznanja, zbiranje dokazov o znanju, sooblikovanje meril uspešnosti, samopresojo, kakovostno povratno informacijo in samoregulacijo učenja.
Seminar je zasnovan kot interaktivna in dinamična izkušnja. Izvajamo ga v živo ali v kombinaciji spletnega tečaja in delavnic v živo. Vsi udeleženci seminarja prejmejo tudi dostop do začetnega spletnega tečaja, ki jim omogoča obnovitev in poglobitev znanja s primeri učiteljev ter gradivi.
Po seminarju vam nudimo nadaljnjo podporo in povratne informacije s strani izkušenih pedagoških strokovnjakov v supervizijskih srečanjih, članstvu skupnosti učiteljev ter v intervizijskih srečanjih. Takšna podpora je ključna za uspešno implementacijo novih spoznanj v vaše poučevanje.
ZA VSE, KI VAM JE INDVIDULANO UČENJE IN UČENJE OD DOMA BLIŽJE, ponujamo:
1) Začetni spletni tečaj Formativno spremljanje znanja.
2) webinarje preko kataloga Katis, ki potekajo na daljavo preko aplikacije Zoom.
KATIS:
Nosilka programa: Kristina Ferel, s.p.
Izvajalki: Kristina Ferel, Nataša Lenarčič
V kolikor ste interesent za udeležbo se prijavite na Katis. Za dodatna vprašanja je na voljo Nataša Lenarčič na natasa@begrejt.si.
Prihajajoči programi:
FORMATIVNO SPREMLJANJE: OD SPOZNAVANJA DO USTVARJANJA, 24 ur; 1,5 T
Izpeljava v treh delih: pet: 17h-20h, sob: 8h-11h
- 4. 10., 5. 10. 2024
- 18. 10., 19. 10. 2024
- 8. 11., 9. 11. 2024
Vsebina: FS v praksi in teoriji pri akademskih in umetniških predmetih; FS v praksi in teoriji pri vedenju in odnosih.
FORMATIVNO SPREMLJANJE ZA ZAČETNIKE V 1. IN 2. RAZREDU S PRIMERI PRAKSE,
8 ur; 0,5 T
Izpeljava: 21. 10., 22. 10. 2024
Vsebina:
- Osnove formativnega spremljanja
- Kako začeti
- Praktični primeri in zapis učnih priprav za 1. in 2. razred
FORMATIVNO SPREMLJANJE ZA ZAČETNIKE V 3., 4., 5. RAZREDU S PRIMERI PRAKSE,
8 ur; 0,5 T
Izpeljava: 20. 11., 21. 11. 2024
Vsebina:
- Osnove formativnega spremljanja
- Kako začeti
- Praktični primeri in zapis učnih priprav za 3., 4. in 5. razred
FORMATIVNO SPREMLJANJE: MOJA PRAKSA ZATE, TVOJA PRAKSA ZAME, 8 ur; 0,5 T
Izpeljava: 7. 5., 8. 5. 2025
Vsebina:
- Hiter pregled procesa FS
- Uvajanje FS v pouk pri različnih predmetih
- Veščine pri pouku s FS
- Predstavitev praktičnih primerov
POGLOBLJENO V PROCES FORMATIVNEGA SPREMLJANJA NAPREDKA, 8 ur; 0,5 T
Izpeljava: 30. 5., 31. 5. 2025
Vsebina:
- Vpliv formativnega spremljanja na učeče
- Vzvratno načrtovanje
- Izzivi in samoregulacija
- Deljenje učne prakse z analizo vpliva procesa na dosežke učečih
- Načrtovanje učne poti za izbran dosežek
V kolikor ste interesent za udeležbo pišite na natasa@begrejt.si.