Podpora šolam pri odnosih in komunikaciji z Natašo Lenarčič

Supervizijska srečanja — prostor za učinkovite spremembe

Po začetnem seminarju “Podpora odnosom” učiteljem ponujamo nadaljevanje v obliki supervizijskih srečanj.

To so srečanja, kjer določene vsebine konkretiziramo, poglabljamo in iščemo odgovore na vprašanja, ki se rojevajo šele takrat — ko učitelj stopi nazaj v razred in se sreča z vsakodnevnimi izzivi odnosa, vodenja in dela z učenci.

Namen srečanj

Supervizijska srečanja ustvarjajo varen prostor, kjer učitelji:
– ne ostajajo sami s svojimi vprašanji, dvomi in stiskami,
– skupaj iščejo rešitve in delijo dobre prakse,
– prepoznavajo lastne vedenjske vzorce,
– utrjujejo veščine spoštljive komunikacije,
– preizkušajo nove pristope pri delu z učenci,
– ozaveščajo moč osebnega zgleda.

Vsebina srečanj

Vsebine, ki jih poglabljamo:
– kako postanem kapitan svoje ladje,
– svet kvalitet in notranja motivacija,
– celostno vedenje in vpliv izbire,
– povezovalne in razdiralne navade,
– trije zaznavni položaji (pogled nase, na drugega, z nevtralne razdalje).

Potek in organizacija

Za učinek in trajnejšo spremembo prepričanj priporočamo izvedbo vsaj treh srečanj.

Vsako srečanje traja 150 minut.
Srečanja so zasnovana izkustveno in praktično — v kombinaciji vaj, pogovora in konkretnih izzivov za prenos v prakso.

Prvo in zadnje srečanje potekata v živo.
Vmesno srečanje je lahko organizirano tudi na daljavo.

Zakaj supervizija?

Ker se odnosi ne gradijo v teoriji.
Ampak v vsakodnevnih stikih, v konkretnih trenutkih razreda, v čutenju sebe in drugega.

Supervizijska srečanja so priložnost za upočasnitev, refleksijo in pogumne premike — tam, kjer so najbolj potrebni. V praksi. V odnosih. V srčnosti učiteljskega poklica.