Mateja Peršolja Učenci o učenju V Sloveniji nenehno uvajamo različne pristope z namenom povečanja učinka učenja in izboljšanja počutja učenca v šoli. Zvrstili so se številni inovacijski, pilotni in razvojni projekti. V mednarodnih r... učenje za učitelje 25. jul. 2024
Nina Poljanšek Začetek pouka kemije se začne z meditacijo in vprašanjem Kako sem? POVZETEK Spremembe v svetu in razvoj tehnologije so nas pripeljali k drugačnemu načinu življenja, kot so ga živele naše babice in dedki. Tako učitelji v zadnjem desetletju opažamo učence, ki so drugač... 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred ODNOSI kemija odnosi za učitelje 23. jul. 2024 Podpora odnosom
Mateja Peršolja O preobremenjenosti Ni še dovolj narejeno. Še to in tisto nisi naredila. Dej si na listek, da ne boš pozabila, teče pogovor v moji glavi. Začne se že zjutraj: Zdaj bom vstala, pol grem tečt, sledi zajtrk, naredila bom … ... 20. jul. 2024
Klaudia Urbančič Napet kot struna - kdaj zvenijo citre najbolje? Za Matejo Peršolja pripravila Klaudia Urbančič, www.hisapoguma.si 12. 6. 2024 Učitelji glasbe vedo, koliko vaje je potrebne, da učenec spozna glasbilo, strune, negovanje in hranjenje glasbila ter vaje... učenje za starše za učitelje 9. jul. 2024
Gordana Rodinger Priprava na pisanje spisa MAŠA OGRIZEK: LISIČJA LUNA … OD OBNOVE DO RAZMIŠLJANJA … Učenci 7. razredov so za domače branje prebrali knjigo Maše Ogrizek: Lisičja luna. O prebranem smo se pogovarjali v šoli, poustvarjali, zapisal... 9. razred slovenščina 1. jun. 2024
Kristina Ferel Naravoslovje v 4. razredu 1. URA in 2. URA Diagnostika in aktivacija predznanja a) Pogovor v trojicah in izdelava miselnega vzorca »Kaj vemo o vodi« b) Pogovor skupin ob plakatih in zapis odgovorov za podrobna vprašanja v pove... 4. razred 1. jun. 2024
Vesna Perhavec Opis rastline in govorni nastop V 5. razredu so se učenci pri predmetu slovenščina s pomočjo plakata pripravljali na ocenjevanje govornega nastopa. 1. UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem? Kaj me še zanima? 2. OBLIKOVANJE POTI UČENJA: U... 20. maj 2024
OŠ Tolmin, Bojana Pitamic Rojc Kako samoregulacija in formativno spremljanje podpre poučevanje v kombiniranem oddelku V video blogu odkrijte: - Kako učiteljica uporablja pot učenja? - Kako učence podpre pot učenja? - Kateri so ključni elementi, ki so jih usvojili učenci, da so samostojni in aktivni? - Kako učinkovito... 1. razred 2. razred branje slovenščina 9. maj 2024
OŠ Fran Erjavec NG, Valentina Kobal Kako učence usmeriti v proces namesto v končno oceno? Preobrazba učenja! Ste kdaj razmišljali, kako spremeniti "mora" v "želim"? V našem najnovejšem videu raziskujemo, kako preusmeriti pozornost učencev od končne ocene k procesu izdelave. Pridružite se n... 1. razred likovna umetnost vrtec 9. maj 2024
Saša Frelih in Nada Bogovič Izkušnja učiteljic s prvimi poskusi uvajanja formativnega spremljanja Učitelji se vsako leto soočamo z novimi izzivi. Prisluhnite, kako sta se z njimi soočili razredni učiteljici iz OŠ Dobova in kakšne povratne informacije učencev sta dobili.... 1. razred vrtec za učitelje 9. maj 2024
Irena Hancman Kako je učiteljica uspela aktivirati in motivirati učence V video prispevku vam predstavljamo izkušnje učiteljice razrednega pouka s preobrazbo njenega poučevanja. Izvedeli boste: Kako je poučevala pred formativnim spremljanjem, Največje izzive s katerimi se... 1. razred 2. razred učenje za učitelje 28. apr. 2024