Maja Pur Tretjak Kako formativno spremljanje predstaviti staršem? Tekač in njegova pot učenja Ko se človek odloči, da bi rad postal dober tekač, mora imeti najprej jasno zastavljen cilj. Definirati mora, kaj zanj pomeni beseda »dober« in do kdaj želi cilj doseči. Bo... za starše za učitelje 9. sep. 2024
Nataša Lenarčič Vaje za umirjanje Dragi starši, vzgojitelji, učitelji in vsi, ki delate z otroki in mladimi! Da bo čas ponovnega vstopa v šolske klopi (in vrtce) potekal čim bolj prijetno in sproščeno, delim z vami nekaj konkretnih va... odnosi za starše za učitelje 15. avg. 2024 Podpora odnosom
Mateja Peršolja Učenci o učenju in šoli v prihodnosti V Sloveniji nenehno uvajamo različne pristope z namenom povečanja učinka učenja in izboljšanja počutja učenca v šoli. Zvrstili so se številni inovacijski, pilotni in razvojni projekti. V mednarodnih r... učenje za učitelje 25. jul. 2024
OŠ Preska, Nina Poljanšek Začetek pouka kemije se začne z umiritvijo in vprašanjem Kako sem? POVZETEK Spremembe v svetu in razvoj tehnologije so nas pripeljali k drugačnemu načinu življenja, kot so ga živele naše babice in dedki. Tako učitelji v zadnjem desetletju opažamo učence, ki so drugač... 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred ODNOSI kemija odnosi za učitelje 23. jul. 2024 Podpora odnosom
Mateja Peršolja O preobremenjenosti Ni še dovolj narejeno. Še to in tisto nisi naredila. Dej si na listek, da ne boš pozabila, teče pogovor v moji glavi. Začne se že zjutraj: Zdaj bom vstala, pol grem tečt, sledi zajtrk, naredila bom … ... 20. jul. 2024
Klaudia Urbančič Napet kot struna - kdaj zvenijo citre najbolje? Učitelji glasbe vedo, koliko vaje je potrebne, da učenec spozna glasbilo, strune, negovanje in hranjenje glasbila ter vaje prstov, gibov, hitrosti, poslušanja, čakanja, pritiska na določeno mesto, bra... učenje za starše za učitelje 9. jul. 2024
Gordana Rodinger Priprava na pisanje spisa MAŠA OGRIZEK: LISIČJA LUNA … OD OBNOVE DO RAZMIŠLJANJA … Učenci 7. razredov so za domače branje prebrali knjigo Maše Ogrizek: Lisičja luna. O prebranem smo se pogovarjali v šoli, poustvarjali, zapisal... 9. razred slovenščina 1. jun. 2024
Kristina Ferel Naravoslovje v 4. razredu 1. URA in 2. URA Diagnostika in aktivacija predznanja a) Pogovor v trojicah in izdelava miselnega vzorca »Kaj vemo o vodi« b) Pogovor skupin ob plakatih in zapis odgovorov za podrobna vprašanja v pove... 4. razred 1. jun. 2024
Vesna Perhavec Opis rastline in govorni nastop V 5. razredu so se učenci pri predmetu slovenščina s pomočjo plakata pripravljali na ocenjevanje govornega nastopa. 1. UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem? Kaj me še zanima? 2. OBLIKOVANJE POTI UČENJA: U... 20. maj 2024
OŠ Tolmin, Bojana Pitamic Rojc Kako samoregulacija in formativno spremljanje podpre poučevanje v kombiniranem oddelku V video blogu odkrijte: - Kako učiteljica uporablja pot učenja? - Kako učence podpre pot učenja? - Kateri so ključni elementi, ki so jih usvojili učenci, da so samostojni in aktivni? - Kako učinkovito... 1. razred 2. razred branje slovenščina 9. maj 2024 Prva triada