BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminarNadaljevalni seminarSupervizijska srečanja​Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine in profil


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanja

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačna vsebina

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rast

    Primeri


    Vrtec Prva triada Druga triada Tretja triada

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Za starše
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • Stojnice
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
POT UČENJA PRI ANGLEŠČINI
(Govorni nastop 7. r)
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
Vesna Perhavec
Opis rastline in govorni nastop
V 5. razredu so se učenci pri predmetu slovenščina s pomočjo plakata pripravljali na ocenjevanje govornega nastopa. 1. UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem? Kaj me še zanima? 2. OBLIKOVANJE POTI UČENJA: U...
20. maj 2024 Druga triada
OŠ Tolmin, Bojana Pitamic Rojc
Kako samoregulacija in formativno spremljanje podpre poučevanje v kombiniranem oddelku
V video blogu odkrijte: - Kako učiteljica uporablja pot učenja? - Kako učence podpre pot učenja? - Kateri so ključni elementi, ki so jih usvojili učenci, da so samostojni in aktivni? - Kako učinkovito...
1. razred 2. razred branje slovenščina
9. maj 2024 Prva triada
Saša Frelih in Nada Bogovič
Izkušnja učiteljic s prvimi poskusi uvajanja formativnega spremljanja
Učitelji se vsako leto soočamo z novimi izzivi. Prisluhnite, kako sta se z njimi soočili razredni učiteljici iz OŠ Dobova in kakšne povratne informacije učencev sta dobili....
1. razred vrtec za učitelje
9. maj 2024 Podpora učenju
Irena Hancman
Kako je učiteljica uspela aktivirati in motivirati učence
V video prispevku vam predstavljamo izkušnje učiteljice razrednega pouka s preobrazbo njenega poučevanja. Izvedeli boste: Kako je poučevala pred formativnim spremljanjem, Največje izzive s katerimi se...
1. razred 2. razred učenje za učitelje
28. apr. 2024 Podpora učenju
Nataša Lenarčič
Različni pogledi in pričakovanja na vzgojo
Dragi starši, imate kdaj občutek, da: - z vzgojitelji-cami ali učitelji-cami stojite na nasprotnih bregovih, - niste slišani ali razumljeni, - vaše delo in vlaganje v otroka ni cenjeno? Veste, vsi ima...
22. apr. 2024 Za starše
Nataša Lenarčič
Kako naj se otrok postavi zase?
Uvod z dogodkom iz razreda Z učenci, stari so šest let, sedimo v krogu. Pogovarjamo se o odnosih. Mija potoži, da ji ni všeč, ker se Valerija do nje nesramno obnaša. Vprašam jo: »Bi podelila z njo, ka...
odnosi za starše za učitelje
22. apr. 2024 Za starše
Sabina Majerič
Formativno spremljanje v 1. razredu
​ Po nekaj letih sem imela letos priložnost se vrniti v 1. razred. Všeč mi je ideja, da bi se pouka v šoli lotili drugače. Vesela sem bila, da se je šola vključila v proces formativnega spremljanja zn...
1. razred okolje
11. apr. 2024 Prva triada
Kaj menijo učenci in starši o ocenah?
Mateja Peršolja
Kaj menijo učenci in starši o ocenah?
V prispevku predstavljamo izsledke raziskave mnenja učencev in staršev o vplivu ocen na učenje. Odgovori otrok so nam ponudili zanimiv vpogled na »vrednost« ocen, ki nikakor ne more biti zanemarljiv, ...
6. apr. 2024 Podpora učenju
Nataša Lenarčič
Kako se približati jeznemu in razburjenemu najstniku?
Zaupanje v otroke nič ne stane. Konkretna izkušnja o tem, kako se približamo jeznemu, razburjenemu enajstletniku. Kot vsako leto tudi letos začetek bralne značke začenjamo s kulturnim dogodkom. Na obi...
odnosi za učitelje
5. apr. 2024 Podpora odnosom
UČENJE PO IZBIRI
Mateja Peršolja
UČENJE PO IZBIRI
Učitelji in predvsem vzgojitelji pripravljajo vrtce in šole za otroke in učence s posebnimi kotički za učenje po lastni izbiri. Ta metoda omogoča odkrivanje močnih in šibkih področij otrok, hkrati pa ...
1. razred 2. razred branje slovenščina vrtec
5. apr. 2024 Prva triada
OŠ Grm, Renata Blatnik
Iskanje novih poti učitelja
Pogosto se sprašujem, kaj odlikuje odličnega učitelja. Od mene se je pred dvajsetimi leti, ko sem začela poučevati pričakovalo, da sem vzorna in pridna učiteljica, ki s kolegi v aktivu uresničuje učni...
1. apr. 2024 Podpora učenju
  • Prejšnje
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • Kontakt
  • info@begrejt.si
Sledite nam

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se