Učim se učiti

Merila za pripravo prostora na učenje

Z učenci 2. razreda smo se učili o učnih navadah. Da bi bili pri njihovi uporabi uspešnejši, smo učne navade, ki bi pripomogle k njihovemu uspešnejšemu učenju, opredelili skupaj.

Narisali smo jih skupaj – jaz na tablo in na kazalko zaradi njihove lažje predstave, kako pomanjšati sliko, oni pa le na svojo kazalko. Kazalke smo plastificirali; uporabljajo jih, da z njimi označijo stran, ki je za domačo nalogo.  


Na kazalkah smo opredelili naslednje strategije za uspešno učenje v 2. razredu:

1.       VSAKO JUTRO PRED POUKOM iz torbe zložim vse potrebščine na poličko, torbo pa odnesem pod okno.

2.       Moje mesto je urejeno: na mizi je peresnica, papirčke sproti odnašam v smeti, če najdem na tleh »nikogaršnjo« barvico, jo odnesem med skupne barvice.

3.       NA STRANIŠČE GREM MED ODMOROM. Obisk stranišča med poukom je dovoljen le, kadar delam samostojno. Takrat vzamem obesek za WC, ko pridem nazaj, pa ga vrnem nazaj na mesto. Če obeska ni, počakam na vrsto.

4. MOJA PERESNICA JE UREJENA. V njej so ošiljeni svinčnik in barvice.

5. VSAK DAN DOMOV ODNESEM torbo, peresnico, bidon in zvezke, za katere se dogovorim z učiteljico.

6. OB PETKIH POSPRAVIM POLIČKO – z nje zložim vse potrebščine v torbo. Odnesem jih domov, s starši pa jih skupaj pregledamo.

7. Domov ob petkih odnesem tudi ŠPORTNO OPREMO.



Učenci so se hitro naučili in izboljšali pripravo na pouk, ki je pomembna za uspešno učenje. Učenci bolj redno prinašajo in imajo urejene pripomočke. Če se spozabijo, jih le spomnimo na kazalko in je priklic takojšen.



Tjaša Gale, profesorica razrednega pouka


»Let's go to the market«
Od aktivnega učenja do Poučevanja 360+