BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminarNadaljevalni seminarSupervizijska srečanja​Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine in profil


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanja

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačna vsebina

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rast

    Primeri


    Vrtec Prva triada Druga triada Tretja triada

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Za starše
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • Stojnice
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
POT UČENJA PRI ANGLEŠČINI
(Govorni nastop 7. r)
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
ANDREJA BERLOT KONCUT
V gledališču
V 2. razredu je kar nekaj ur namenjenih dramatizaciji in njenemu ocenjevanju. Pri ocenjevanju ocenjujemo nastop in vživljanje učenca v vlogo ter poznavanje pojmov, ki so povezani z gledališčem in dram...
1. razred 2. razred likovna umetnost slovenščina
1. feb. 2024 Prva triada
Duška Suzić
Šport
Predstavljamo primer sklopa učnih ur športa, ki je bil izveden v osmem razredu. Število ur: 8 1. Ugotavljanje predznanja - DIAGNOSTIKA Učenke ugotavljajo, iz katerih elementov je sestavljena odbojka (...
4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred šport
14. jan. 2024 Tretja triada
Teja Franc in Kaja Štefanec
Primeri formativnega spremljanja v 3. razredu
Jutranja rutina Vsak šolski dan začnemo z jutranjo rutino. Naloga učencev pred poukom je, da se pripravijo na pouk. V pomoč so jim kriteriji uspešnosti priprave na pouk v obliki piktogramov, ki so izo...
3. razred matematika slovenščina
14. jan. 2024 Prva triada
Kakšna je matematika 21. stoletja? Kaj se lahko učitelji ob tem naučimo?
Mateja Peršolja
Kakšna je matematika 21. stoletja? Kaj se lahko učitelji ob tem naučimo?
»Matematika, ki jo učimo v šolah se povsem razlikuje od matematike, ki jo danes potrebujemo v življenju in v službi. Če bi matematiko primerjali z glasbo, bi jo lahko razložili takole: Matematika, ki ...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred matematika za učitelje
6. jan. 2024 Podpora učenju
Amadeja Mrak
Kaj me podpira pri poučevanju?
Letos je moje drugo leto, ko sem zaposlena na trenutni šoli. Prej sem delala na dveh šolah kot svetovalna delavka. Ko sem se po prvem letu zaposlitve v oddelku podaljšanega bivanja zaljubila v poučeva...
odnosi učenje
15. dec. 2023 Podpora odnosom
Andreja Jurkovič
Spremljanje znanja pri urah dodatne strokovne pomoči
V predstavljenem primeru je opisano delo z učencem, ki v letošnjem šolskem letu obiskuje 3. razred. Z odločbo o usmeritvi je učenec opredeljen kot dolgotrajno bolan otrok in kot otrok z govorno-jeziko...
2. razred 3. razred DSP slovenščina
29. nov. 2023 Prva triada
Daniela Stanojević
Ko plakat nastaja v šoli
Proces priprave plakata in govornega nastopa. V 4. razredu smo se pri predmetu slovenščina pripravljali na ocenjevanje govornega nastopa - opis poklica. Najprej smo se z učenci dogovorili, kateri pokl...
4. razred slovenščina za starše za učitelje
12. nov. 2023 Druga triada
Mojca Kacjan
Od diagnostike do ocenjevanja znanja
1. Ugotavljanje predznanja in (so)oblikovanje ciljev učenja Učence v uvodu v tematski sklop najprej povabim, da naštejejo vse, kar mislijo, da se bomo v tem tematskem sklopu naučili, sama pa na tablo ...
8. razred angleščina angleščina učenje
7. nov. 2023 Tretja triada
Vesna Perhavec
Recitacija in interpretacija pesmi
​SLOVENSKI JEZIK, 5. razred Učni cilji: 1. Avtorja književnega besedila loči od pripovedovalca, kar pokaže tako, da: Pove, kdo je književno besedilo napisal in kdo ga pripoveduje. Pove, o čem govori u...
27. okt. 2023 Druga triada
Kako s formativnim spremljanjem podpreti učenje v vrtcu?
Kristina Ferel
Kako s formativnim spremljanjem podpreti učenje v vrtcu?
Kot vzgojitelji v vrtcu, se pogosto soočate z izzivom, kako uporabiti formativno spremljanje, še posebej, ko gre za otroke, ki še niso opismenjeni. Na srečo imate v vrtcu imate številne prednosti in p...
vrtec
27. okt. 2023 Vrtec
  • Prejšnje
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • Kontakt
  • info@begrejt.si
Sledite nam

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se