BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminar
    • Poučevanje 360+
    • Podpora odnosom
    Nadaljevalni seminar
    Supervizijska srečanja
    • Podpora učenju
    • Podpora odnosom
    Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanjaOnline seminarji

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačno

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rastPreventivne delavnice za učencePredavanja za starše

    BREZPLAČNO


    Vsem odprti blogiBrezplačni webinarji

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Blogi
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Sponzorji
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
Kako se odzovem, ko učenec nima naloge?
Vodenje pogovora med učiteljico in učencem
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
Nataša Lenarčič
ŽALOSTEN SEM, KER MI NIHČE NI PISAL ... (1. del)
Zadnjič me je v e-poštnem nabiralniku pričakala pošta zaskrbljenega očka mojega prvošolčka. Takole pravi: »Imam vprašanje glede današnjih valentinovih pisem. Svit je bil zelo žalosten, ker naj ne bi d...
odnosi za učitelje
24. feb. 2024 Podpora odnosom
O odgovornosti
Mateja Peršolja
O odgovornosti
Odgovornost ni breme, napaka, pohvala, očitek, priznanje, sram ali krivda. Odgovornost ni odstopim, se umaknem. To je najlažje. Takrat sem najbolj neodgovorna. Nič mi ni treba narediti, drugi bo nared...
24. feb. 2024 Osebna rast
Vesna Štavdeker
Spremljanje in samovrednotenje znanja pri angleščini v drugem razredu
Ga. Vesna Štavdeker, prof. ang. in geo., z nami deli primer učinkovitega dela s plakatom in odgovarja na vprašanje: “Kako lahko s pomočjo plakata učenci spremljajo in ovrednotijo svoj napredek?” About...
2. razred angleščina angleščina za učitelje
23. feb. 2024 Prva triada
Karmen Kržan
PRIPOMOČKI ZA SAMOKONTROLO UČENCEM Z UČNIMI TEŽAVAMI
Pripomočki za samonadzor pri pravopisu Za učence s težavami pri pravopisu sem na osnovi diagnostike predznanja (narek, samostojni zapisi krajših besedil, pregled zvezkov) izdelala pripomočke za samoko...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred DSP slovenščina za starše
5. feb. 2024 Prva triada
Smo več kot naše vloge in dolžnosti
Mateja Peršolja
Smo več kot naše vloge in dolžnosti
Otroci so se v šoli pogovarjali o svojih dobrih lastnostih in področjih, kjer so močni, kjer imajo zase občutek, da so že uspeli razviti določene veščine in spretnosti. Učiteljica je za opis teh vešči...
2. feb. 2024 Osebna rast
ANDREJA BERLOT KONCUT
V gledališču
V 2. razredu je kar nekaj ur namenjenih dramatizaciji in njenemu ocenjevanju. Pri ocenjevanju ocenjujemo nastop in vživljanje učenca v vlogo ter poznavanje pojmov, ki so povezani z gledališčem in dram...
1. razred 2. razred likovna umetnost slovenščina
1. feb. 2024 Prva triada
Duška Suzić
Šport
Predstavljamo primer sklopa učnih ur športa, ki je bil izveden v osmem razredu. Število ur: 8 1. Ugotavljanje predznanja - DIAGNOSTIKA Učenke ugotavljajo, iz katerih elementov je sestavljena odbojka (...
4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred šport
14. jan. 2024 Tretja triada
Teja Franc in Kaja Štefanec
Primeri formativnega spremljanja v 3. razredu
Jutranja rutina Vsak šolski dan začnemo z jutranjo rutino. Naloga učencev pred poukom je, da se pripravijo na pouk. V pomoč so jim kriteriji uspešnosti priprave na pouk v obliki piktogramov, ki so izo...
3. razred matematika slovenščina
14. jan. 2024 Prva triada
Kakšna je matematika 21. stoletja? Kaj se lahko učitelji ob tem naučimo?
Mateja Peršolja
Kakšna je matematika 21. stoletja? Kaj se lahko učitelji ob tem naučimo?
»Matematika, ki jo učimo v šolah se povsem razlikuje od matematike, ki jo danes potrebujemo v življenju in v službi. Če bi matematiko primerjali z glasbo, bi jo lahko razložili takole: Matematika, ki ...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred matematika za učitelje
6. jan. 2024 Podpora učenju
Amadeja Mrak
Kaj me podpira pri poučevanju?
Letos je moje drugo leto, ko sem zaposlena na trenutni šoli. Prej sem delala na dveh šolah kot svetovalna delavka. Ko sem se po prvem letu zaposlitve v oddelku podaljšanega bivanja zaljubila v poučeva...
odnosi učenje
15. dec. 2023 Podpora odnosom
  • Prejšnje
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem, učiteljicam in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • ​Kontakt
  • ​info@begrejt.si
Sledite nam
​ ​ ​ ​

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se