BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminar
    • Poučevanje 360+
    • Podpora odnosom
    Nadaljevalni seminar
    Supervizijska srečanja
    • Podpora učenju
    • Podpora odnosom
    Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanjaOnline seminarji

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačna vsebina

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rastPreventivne delavnice za učencePredavanja za starše

    BREZPLAČNO


    Vsem odprti blogiBrezplačni webinarji

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Blogi
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
Vodenje pogovora o učenju z učenci
Priprava na uro
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
Mojca Kacjan
Od diagnostike do ocenjevanja znanja
1. Ugotavljanje predznanja in (so)oblikovanje ciljev učenja Učence v uvodu v tematski sklop najprej povabim, da naštejejo vse, kar mislijo, da se bomo v tem tematskem sklopu naučili, sama pa na tablo ...
8. razred angleščina angleščina učenje
7. nov. 2023 Tretja triada
Vesna Perhavec
Recitacija in interpretacija pesmi
​SLOVENSKI JEZIK, 5. razred Učni cilji: 1. Avtorja književnega besedila loči od pripovedovalca, kar pokaže tako, da: Pove, kdo je književno besedilo napisal in kdo ga pripoveduje. Pove, o čem govori u...
27. okt. 2023 Druga triada
Kako s formativnim spremljanjem podpreti učenje v vrtcu?
Kristina Ferel
Kako s formativnim spremljanjem podpreti učenje v vrtcu?
Kot vzgojitelji v vrtcu, se pogosto soočate z izzivom, kako uporabiti formativno spremljanje, še posebej, ko gre za otroke, ki še niso opismenjeni. Na srečo imate v vrtcu imate številne prednosti in p...
vrtec
27. okt. 2023 Vrtec
Vzgoja neodgovornosti
Mateja Peršolja
Vzgoja neodgovornosti
Otroke že od malega učimo udobnega prenosa odgovornosti na nekoga drugega. Odgovornost. Kdo je odgovoren? Kdo bo prevzel odgovornost? Katera institucija je odpovedala, spregledala odgovornost …? Iskan...
odnosi za starše za učitelje
25. okt. 2023 Podpora učenju
Povratna informacija Chat GPT
Mateja Peršolja
Povratna informacija Chat GPT
Prispevek predstavlja osebno (pre)izkušnjo uporabe Chat GPT za povratno informacijo pri nadgradnji in izboljšavi člankov. PRVOTNI OSNUTEK ČLANKA O »(ne)odločitvi« za premisivno vzgojo Zadnje mesece po...
učenje za starše za učitelje
1. okt. 2023 Podpora učenju
Nataša Lenarčič
Zgodba, ki mi je spremenila pogled na svet
To je zgodba o svetlolasi deklici Neli. Njenih prvih sedem let je bilo, kot se za pravljico spodobi, čarobnih. Brezskrbno se je lovila z metulji, čofotala po blatnih lužah, raziskovala svet okoli sebe...
odnosi za starše za učitelje
25. sep. 2023 Podpora odnosom
Nataša Lenarčič
Novo šolsko leto, nova priložnost za povezovanje in ustvarjanje varnega, spodbudnega okolja
Prijateljica Nina me v petek, teden dni po začetku pouka, vpraša: »Koliko strani v delovnem zvezku ste predelali s prvošolci v tem tednu?« Moj odgovor: »Nič.« Nina: »Pri mojem nečaku so predelali že o...
odnosi učenje za starše za učitelje
18. sep. 2023 Podpora odnosom
Ustvarjanje dogovorov za uspešno učenje
Luka Lavrin
Ustvarjanje dogovorov za uspešno učenje
Vloga učitelja je več kot le "prenašanje" znanja na učence. Pomembno je tudi, da jih učimo, kako postavljati cilje, sodelovati in odgovorno ravnati. V tem prispevku bom predstavil, kako sem z učenci p...
6. razred 7. razred 8. razred 9. razred učenje za starše za učitelje
14. sep. 2023 Podpora odnosom
Nataša Lenarčič
Ko se učenec/ka sprehaja po razredu
Stanovska kolegica me je nekaj dni nazaj vprašala: »Kaj naj naredim z učencem/ko, ki se med poukom sprehaja po razredu?« V odgovor sem ji postavila dve vprašanji: »Kaj si že naredila? Kaj želiš od nje...
odnosi za učitelje
12. sep. 2023 Podpora odnosom
Povezovalne navade
Mateja Peršolja
Povezovalne navade
Povezovalne navade igrajo ključno vlogo pri spodbujanju in utrjevanju dobrih odnosov med ljudmi. Te navade so temeljni gradniki za vzpostavitev trdnih vezi, ki temeljijo na zaupanju, razumevanju in sp...
30. avg. 2023 Podpora odnosom
  • Prejšnje
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • Kontakt
  • info@begrejt.si
Sledite nam

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se