BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminar
    • Poučevanje 360+
    • Podpora odnosom
    Nadaljevalni seminar
    Supervizijska srečanja
    • Podpora učenju
    • Podpora odnosom
    Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanjaOnline seminarji

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačno

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rastPreventivne delavnice za učencePredavanja za starše

    BREZPLAČNO


    Vsem odprti blogiBrezplačni webinarji

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Blogi
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Sponzorji
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
Kako se odzovem, ko učenec nima naloge?
Vodenje pogovora med učiteljico in učencem
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
Partnerstvo
Mateja Peršolja
Partnerstvo
Ples vodenja in vodenosti. Enkrat vodim, drugič se pustim voditi, tretjič složno in ritmično stopava v korak. Se iščem in se pustim poiskati. Ponudim roko in se jo oprimem. Sva skupaj in sva vsak zase...
1. avg. 2023 Osebna rast
Virtualno in resnično v ravnovesju.
Mateja Peršolja
Virtualno in resnično v ravnovesju.
Prijatelja ne morem imeti samo na daljavo. Prijateljev se rabim kdaj dotakniti, jih pogledati v oči, objeti. Na daljavo, z besedo in ob video klicu ni enako. Po nekem času pogrešam bližino in rabim pr...
1. avg. 2023 Osebna rast
O (ne)zaupanju, stresu, drami in napakah
Mateja Peršolja
O (ne)zaupanju, stresu, drami in napakah
Včasih je lažje videti druge okrog nas v drami, stresu, stiski. Tudi tako se hranimo, ko vidimo, da naše življenje le ni tako bedno, ker gre drugemu še slabše. Še posebej, ko tudi sami nismo OK. Lažje...
1. avg. 2023 Osebna rast
Hoja skupaj in veslanje v tandemu, dve različni zgodbi.
Mateja Peršolja
Hoja skupaj in veslanje v tandemu, dve različni zgodbi.
Hoja je del mojega vsakdana. Veslanje (v dvoje) pa je zame nov izziv in priložnost za nova spoznanja. Biti v čolnu pomeni opazovati tok reke, njeno dno, brzice in mrtvice. Potrebnega je ravno prav ves...
1. avg. 2023 Osebna rast
Poskrbeti zase
Mateja Peršolja
Poskrbeti zase
Ko sem jaz OK, so tudi drugi OK, je svet OK . Ko sem jaz nezadovoljna, vidim okrog sebe kar je slabo, kar ni dobro, kar ne deluje, kar ni po moji meri. Če pa je slučajno boljše, pa malo skritiziram, p...
1. avg. 2023 Osebna rast
O zaupanju
Mateja Peršolja
O zaupanju
Kreneva na vrh po brezpotju. Nisem se strinjala, da izbereva ta pristop. Pa se ujezim. In ugotovim, da me je strah. Ko me je strah, se jezim. Ko se jezim in me je strah, se mi noge zapletajo. Ko me je...
1. avg. 2023 Osebna rast
Preobrazba v ljubezni
Mateja Peršolja
Preobrazba v ljubezni
Prepričanje o ljubezni, ki je bilo prisotno pred preobrazbo, je bilo, da lahko ljubim le svojega moža, otroke, bližnje, s tem mislim širšo družino. Imeti rad druge je bilo prisotno kot nekaj samoumevn...
1. avg. 2023 Osebna rast
O ljubezni
Mateja Peršolja
O ljubezni
Ljubezen ni trgovina z oblačili, v kateri negotova izbiram najlepšo obleko. In obiščem še drugo trgovino, da vidim, če dobim še lepšo, boljšo. Lepše in boljše vedno so. Zdaj vem, da je ljubezen izbira...
1. avg. 2023 Osebna rast
Strah ob ocenjevanju
Mateja Peršolja
Strah ob ocenjevanju
Ob ocenjevanju slišim stisko učenke o tem, kako težko je podeliti negativno oceno z mamo. Ker jo je strah, da bo mami jezna in žalostna. Strah jo je tudi pisati teste, ker ima izkušnje, da je vedno ne...
učenje za starše za učitelje
1. avg. 2023 Za starše
Imeti rad, pomeni tudi reči "ne"
Mateja Peršolja
Imeti rad, pomeni tudi reči "ne"
V slaščičarni na zajtrku za sosednjo mizo opazujem mlado družino z dvema otrokoma starima okrog šest let. Ko sta starša v miru pila kavo, sta se otroka igrala z mobilnim telefonom. Začarana od napravi...
odnosi za starše za učitelje
1. avg. 2023 Za starše
Nataša Lenarčič
Pomen povratne informacije
Prijateljica se je lotila novega izziva: postala je pasja frizerka. Na FB skupino je poslala fotografiji cottona – pred in po striženju. Takoj je dobila odzive , kot so: »Carica! Vidi se tvoja ustvarj...
odnosi učenje za starše za učitelje
26. jul. 2023 Za starše
Nataša Lenarčič
Kako raziskati svet otrok in mladih?
KAKO BREZ PRISILE RAZISKATI OTROŠKI SVET IN TISTO, KAR JIM JE POMEMBNO, PRENESTI MED VRSTNIKE Z vami delim primer razredne ure, ki je vsem otrokom zdela zelo zabavna. Povežete jo lahko z matematiko, u...
odnosi za učitelje
26. jul. 2023 Podpora odnosom
  • Prejšnje
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem, učiteljicam in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • ​Kontakt
  • ​info@begrejt.si
Sledite nam
​ ​ ​ ​

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se