Darinka Čobec POT UČENJA IN GOVORNI NASTOP Darinka Čobec in Eva Ambrož Hažič OPIS ŽIVALI lahko kot MEDPREDMETNO POVEZOVANJE UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem o živalih? Kaj me še zanima? RISANJE POTI UČENJA: Učenci so pri nastajanju poti aktivn... 1. razred 2. razred 3. razred slovenščina 28. jun. 2023 Prva triada
MOJA POT UČENJA Kristina Cencič Učiteljica v prvem razredu, ki se veseli poučevanja, učenja in soustvarjanja z učenci brez delovnih zvezkov, z vami deli tole knjižico spremljanja doseženih ciljev. Datoteka (pdf) se n... 1. razred okolje 28. jun. 2023 Prva triada
Mateja Peršolja RUTINA IN NAPAKE Omogočimo otrokom ustvarjanje dnevne rutine. Otrok ima pravico, da nečesa ne zna. Rešitev lahko poišče tudi sam, prosi za pomoč ali raziskuje . Če bi se otroci učili samo to, kar že znajo, to ni učenj... učenje za starše za učitelje 28. jun. 2023 Za starše
Mateja Peršolja POT UČENJA Načrtujte pot do cilja skupaj z otrokom. Poznavanje cilja in poti za njegovo dosego, otroku ponuja vpogled v proces in olajša načrtovanje dneva, urnika učenja. Vključuje tudi stalno presojo, kje se tr... učenje za starše za učitelje 28. jun. 2023 Za starše
OŠ Preska, Nina Poljanšek PODPORA OTROKU PRI SAMOSTOJNEM UČENJU KRITERIJI ZA GOVORNI NASTOP SLOVENŠČINA (6. razred) S hčerko sva glede na navodila, ki jih je za govorni nastop dobila v šoli, sooblikovali merila uspešnosti. Hči se je ob vaji samovrednotila in dobil... učenje za starše 28. jun. 2023 Za starše
Mateja Peršolja KAKO PODPRETI OTROKA PRI UČENJU? V zadnjem času je na moj naslov prišlo nekaj prošenj staršev, da jim na preprost način pojasnim, kaj je formativno spremljanje, ker se jim zdi, da njihova učiteljica tega ne dela prav. Kar želim sporo... učenje za starše 28. jun. 2023 Za starše
Mateja Peršolja 4P STRATEGIJA ZA SAMOPOMOČ Učenec ve, kaj narediti tudi takrat, ko se mu pri učenju zatakne (Hattie). Na primer, ko ne zna več nadaljevati reševanja naloge ali ne ve kako se lotiti problema, zapisa … Učenje uporabe strategij sa... učenje za učitelje 28. jun. 2023
Mateja Peršolja URAVNOTEŽENO UČENJE Uravnoteženo učenje za učenca in učitelja, da preprečimo izgorelost pri sebi in odpor do učenja pri učencih. Predlagamo, da se 1/3 učenja izvede v živo preko video konferenc, 1/3 samostojnega dela uče... učenje za učitelje 28. jun. 2023 Podpora učenju
Mateja Peršolja POT UČENJA Naredite učenje vidno J. Hattie Kako najpogosteje izgleda naše poučevanje? Odgovor na to vpršanje sem že leta 2015 slišala na seminarju pri Dylanu Wilamu. Poglejmo na primeru, ki ga je Hattie opisal v... učenje za starše za učitelje 28. jun. 2023 Podpora učenju
Mateja Peršolja TOG IN RASTOČI NAČIN RAZMIŠLJANJA MISELNA NARAVNANOST “Spremeni besede, spremeni naravnanost in miselnost.” Carol Dweck piše o tem, da je zelo pomembno, kakšno miselno naravanost imamo ljudje. V skladu s to naravnanostjo se tudi vedem... učenje za starše za učitelje 28. jun. 2023 Podpora učenju
Mateja Peršolja RAVEN VKLJUČENOSTI RAVEN VKLJUČENOSTI IN ZAVZETOSTI PRI UČENJU Vabimo vas, da si vzamete trenutek za refleksijo in razmislek o različnih ravneh učne vključenosti, ki se pojavljajo v vašem razredu. Z učenci lahko odigrat... učenje za učitelje 28. jun. 2023 Podpora učenju