Saša Kravos POT UČENJA IN SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Kako omogočiti učencem pregled nad lastnim napredkom v procesu učenja? Učitelji vsakodnevno opazujemo otroke pri učenju in ugotavljamo, ali gre učenje v pra... 1st grade 2nd grade 3rd grade Fine Art Slovene Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
UČENJE BRANJA IN FORMATIVNO SPREMLJANJE Andrejka Gabrovec, Melita Čibej Pri učencih 1. razreda so faze branja, v katerih je ob prihodu v šolo posamezen učenec zelo različne, saj učenci prihajajo z različnim predznanjem. Na razvoj tehnike br... 1st grade reading Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
Melita Čibej POT UČENJA V 1. RAZREDU: ČRTE Mateja Čendak, Melita Čibej Primer učenja črt, z uporabo poti učenja. Učenci se bolje znajdejo in organizirajo, tudi brez stalne pomoči in usmerjanja učiteljic Prispevek pripravili: Mateja Čendak, Mel... 1st grade Slovene kindergarten Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
Andrejka Gabrovec UPORABA MERIL IN POVRATNA INFORMACIJA GEOMETRIJSKA TELESA, 2. razred Andrejka Gabrovec V 2. razredu smo obravnavnavali GEOMETRIJSKA TELESA po metodi formativnega spremljanja. Z učenci smo sooblikovali merila uspešnosti za opis telesa. Ko ... 2nd grade mathematics Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
Tina Karničar DOLOČANJE GLASOV V BESEDI Tina Karničar Učenec spremlja svoj napredek pri učenju glasov . Učitelj spremlja učenca in učinek učenja. KORAK: Učenec izbere karton s sličicami. Z lesenimi kljukicami označi položaj glasu v besedi: ... 1st grade Slovene Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
Darinka Čobec POT UČENJA IN GOVORNI NASTOP Darinka Čobec in Eva Ambrož Hažič OPIS ŽIVALI (2.r) lahko kot MEDPREDMETNO POVEZOVANJE UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem o živalih? Kaj me še zanima? RISANJE POTI UČENJA: Učenci so pri nastajanju poti ... 1st grade 2nd grade 3rd grade Slovene Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
MOJA POT UČENJA Kristina Cencič Učiteljica v prvem razredu, ki se veseli poučevanja, učenja in soustvarjanja z učenci, brez delovnih zvezkov, z vami deli tole knjižico spremljanja doseženih ciljev. Datoteka (pdf) se ... 1st grade the environment Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
Mateja Peršolja ZA KONEC Omogočimo otrokom ustvarjanje dnevne rutine. Otrok ima pravico, da nečesa ne zna. Rešitev lahko poišče tudi sam, prosi za pomoč ali raziskuje . Če bi se otroci učili samo to, kar že znajo, to ni učenj... for parents for teachers learning Jun 28, 2023
Mateja Peršolja POT UČENJA Načrtujte pot do cilja skupaj z otrokom. Poznavanje cilja in poti za njegovo dosego, otroku ponuja vpogled v proces in olajša načrtovanje dneva, urnika učenja. Vključuje tudi stalno presojo, kje se tr... for parents for teachers learning Jun 28, 2023
OŠ Preska, Nina Poljanšek PODPORA OTROKU PRI SAMOSTOJNEM UČENJU KRITERIJI ZA GOVORNI NASTOP SLOVENŠČINA (6. razred) S hčerko sva glede na navodila, ki jih je za govorni nastop dobila v šoli, sooblikovali merila uspešnosti. Hči se je ob vaji samovrednotila in dobil... for parents learning Jun 28, 2023
Mateja Peršolja KAKO PODPRETI OTROKA PRI UČENJU? V zadnjem času je na moj naslov prišlo nekaj prošenj staršev, da jim na preprost način pojasnim, kaj je formativno spremljanje, ker se jim zdi, da njihova učiteljica tega ne dela prav. Kar želim sporo... for parents learning Jun 28, 2023 For parents
Mateja Peršolja STRATEGIJE ZA SAMOPOMOČ in ZAUPANJE Učenec ve, kaj narediti tudi takrat, ko se mu pri učenju zatakne (Hattie). Na primer, ko ne zna več nadaljevati reševanja naloge ali ne ve kako se lotiti problema, zapisa … Učenje uporabe strategij sa... for teachers learning Jun 28, 2023