Darinka Čobec POT UČENJA IN GOVORNI NASTOP Darinka Čobec in Eva Ambrož Hažič OPIS ŽIVALI (2.r) lahko kot MEDPREDMETNO POVEZOVANJE UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem o živalih? Kaj me še zanima? RISANJE POTI UČENJA: Učenci so pri nastajanju poti ... 1st grade 2nd grade 3rd grade Slovene Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
MOJA POT UČENJA Kristina Cencič Učiteljica v prvem razredu, ki se veseli poučevanja, učenja in soustvarjanja z učenci, brez delovnih zvezkov, z vami deli tole knjižico spremljanja doseženih ciljev. Datoteka (pdf) se ... 1st grade the environment Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
Mateja Peršolja ZA KONEC Omogočimo otrokom ustvarjanje dnevne rutine. Otrok ima pravico, da nečesa ne zna. Rešitev lahko poišče tudi sam, prosi za pomoč ali raziskuje . Če bi se otroci učili samo to, kar že znajo, to ni učenj... for parents for teachers learning Jun 28, 2023
Mateja Peršolja POT UČENJA Načrtujte pot do cilja skupaj z otrokom. Poznavanje cilja in poti za njegovo dosego, otroku ponuja vpogled v proces in olajša načrtovanje dneva, urnika učenja. Vključuje tudi stalno presojo, kje se tr... for parents for teachers learning Jun 28, 2023
OŠ Preska, Nina Poljanšek PODPORA OTROKU PRI SAMOSTOJNEM UČENJU KRITERIJI ZA GOVORNI NASTOP SLOVENŠČINA (6. razred) S hčerko sva glede na navodila, ki jih je za govorni nastop dobila v šoli, sooblikovali merila uspešnosti. Hči se je ob vaji samovrednotila in dobil... for parents learning Jun 28, 2023
Mateja Peršolja KAKO PODPRETI OTROKA PRI UČENJU? V zadnjem času je na moj naslov prišlo nekaj prošenj staršev, da jim na preprost način pojasnim, kaj je formativno spremljanje, ker se jim zdi, da njihova učiteljica tega ne dela prav. Kar želim sporo... for parents learning Jun 28, 2023 For parents
Mateja Peršolja STRATEGIJE ZA SAMOPOMOČ in ZAUPANJE Učenec ve, kaj narediti tudi takrat, ko se mu pri učenju zatakne (Hattie). Na primer, ko ne zna več nadaljevati reševanja naloge ali ne ve kako se lotiti problema, zapisa … Učenje uporabe strategij sa... for teachers learning Jun 28, 2023
Mateja Peršolja URAVNOTEŽENO UČENJE Uravnoteženo učenje za učenca in učitelja, da preprečimo izgorelost pri sebi in odpor do učenja pri učencih. Predlagamo, da se 1/3 učenja izvede v živo preko video konferenc, 1/3 samostojnega dela uče... for teachers learning Jun 28, 2023 Learning support
Mateja Peršolja POT UČENJA Naredite učenje vidno J. Hattie Kako najpogosteje izgleda naše poučevanje? Odgovor na to vpršanje sem že leta 2015 slišala na seminarju pri Dylanu Wilamu. Poglejmo na primeru, ki ga je Hattie opisal v... for parents for teachers learning Jun 28, 2023 Learning support
Mateja Peršolja TOG IN RASTOČI NAČIN RAZMIŠLJANJA (Fixed & Growth Mindset) MISELNA NARAVNANOST “Spremeni besede, spremeni naravnanost in miselnost.” Carol Dweck piše o tem, da je zelo pomembno, kakšno miselno naravanost imamo ljudje. V skladu s to naravnanostjo se tudi vedem... for parents for teachers learning Jun 28, 2023 Learning support
Mateja Peršolja RAVEN VKLJUČENOSTI (Frey & Fisher: Teaching, Persevering, & Thriving) RAVEN VKLJUČENOSTI IN ZAVZETOSTI PRI UČENJU Vabimo vas, da si vzamete trenutek za refleksijo in razmislek o različnih ravneh učne vključenosti, ki se pojavljajo v vašem razredu. Z učenci lahko odigraj... for teachers learning Jun 28, 2023 Learning support