Nataša Lenarčič Učiteljica - pošast ali nadnaravno bitje Sem žena. Mami. Teta. Hči. Sestra. Prijateljica. Snaha. Svakinja. Sem pa tudi učiteljica. To je nekaj, kar sem si od nekdaj želela postati. Malo zato, ker so se mi učiteljice zdele prijazne, umirjene,... for parents for teachers relationships Jul 25, 2023 For parents
Mateja Peršolja A Personal Transformation I felt as if I had come out of the box in which I had closed myself and had been removed from life for years. I have never felt life so deeply. First of all, I felt a pleasant, warm, fulfilled feeling... Jul 25, 2023
Mateja Peršolja O ljubezni Ljubezen je videti izjemnost v drugem in okrog sebe, jo občudovati in zaupati. Ljubezen = Videti v drugem in sebi izjemnost V "slabem" videti "dobro" Sprejeti tako kot je in objeti Zaupati Voditi in b... Jul 23, 2023
Mateja Peršolja ALI JE FORMATIVNO SPREMLJANJE USKLAJENO S PRAVILNIKOM O PREVERJANJU IN OCENJEVANJU ZNANJA V OSNOVNI ŠOLI? Razprava Alena Kofola in Mateja Peršolja Posnetke webinarja, ki je potekal marca 2023. V posnetku boste med drugim slišali: Kaj je formativno spremljanje? Kaj je preverjanje? Kaj je ocenjevanje znanja... for teachers learning Jul 17, 2023
OŠ Preska, Nina Poljanšek PREDSTAVITEV PROCESA FORMATIVNEGA SPREMLJANJA PRI KEMIJI Nina z vami deli sličice, ki so nastale po diagnostiki predznanja in načrtovanju ciljev ter vaje, ki so namenjene učencem, ki so že dokončali delo in znanje lahko preverijo ali nadgradijo z delom na n... 8th grade 9th grade Chemistry Jun 28, 2023
Ana Canzutti DIAGNOSTIKA PREDZNANJA PRI MATEMATIKI Ana Canzutti Novo poglavje smo začeli z diagnostiko predzadnja . Učenci so bili za skupine naključno žrebani s pomočjo palčic. Odgovorili so na 4 vprašanja. Odgovore so zapisali na posted lističe in j... 7th grade 8th grade mathematics Jun 28, 2023
Mateja Peršolja UČINEK UČENJA Opazujte učinek učenja! 1. Napovem cilj ure: Ob koncu ure boste znali… 2. Diagnostika: Kvadrat dvočlenika, začetek ure: vstopni list – trije primeri, da vidim njihove predstave ter kako začeti z aktiv... 8th grade 9th grade mathematics Jun 28, 2023
Petra Gabriel BRALNA PISMENOST IN VRSTNIŠKA POVRATNA INFORMACIJA Petra Gabriel CILJI: Spoznati obdobja slovenske književnosti, razvrstiti avtorje in dela v posamezno obdobje, z namenom, da lažje razvrščamo avtorje in dela ter jih med seboj primerjamo po načinu pisa... 6th grade 7th grade 8th grade Slovene Jun 28, 2023
Mateja Peršolja SPREMLJANJE ZNANJA PRI MATEMATIKI Mateja Peršolja Želja vsakega učitelja so aktivni učenci in dijaki, ki se zavedajo, kaj že znajo in česa še ne. Pa ne le to, želimo si učencev in dijakov, ki se znajdejo in znajo organizirati učenje t... 6th grade 7th grade 8th grade 9th grade mathematics Jun 28, 2023
Veronika Jelen Polak SPREMLJANJE ZNANJA PRI TUJEM JEZIKU Veronika Jelen Polak Spremljanje napredka in učinka učenja pri tujem jeziku. V procesu formativne pedagogike pravimo temu dokazi o znanju . Slednji omogočajo učitleju vpogled v učinek poučevanja in uč... 6th grade 7th grade 8th grade 9th grade English Jun 28, 2023
Kristina Ferel PESNIK IN NJEGOVA PESNIŠKA ZBIRKA Kristina Ferel Predstavitev pesniške zbirke Projektno učenje Razred: 5. Učni cilji: Učenec interpretativno bere besedilo/pesem. Učenec deklamira pesem. Učenec zbere podatke, jih predstavi. Učenec pri ... 5th grade Slovene Jun 28, 2023