BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminarNadaljevalni seminarSupervizijska srečanja​Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine in profil


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanja

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačna vsebina

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rast

    Primeri


    Vrtec Prva triada Druga triada Tretja triada

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Za starše
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • Stojnice
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
POT UČENJA PRI ANGLEŠČINI
(Govorni nastop 7. r)
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
OPISMENJEVANJE
Renata Sešel OBLIKOVANJE MERIL PISANJA ČRK IN SAMOPRESOJE Pri procesu opismenjevanja (spoznavanja velikih tiskanih črk) sem sredi letošnjega šolskega leta začela postopoma uvajati korake formativnega ...
1. razred slovenščina
28. jun. 2023 Prva triada
Petra Mekiš
UČENEC UČENCU UČITELJ
Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Kako vpeljati samopreverjanje v 1. razredu? Vsak učitelj se je že znašel v situaciji, ko mu je veliko učencev naenkrat prineslo svoje delo v pregled. Ko sem se kot ra...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred
28. jun. 2023 Prva triada
Saša Kravos
SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI
Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Kako omogočiti učencem pregled nad lastnim napredkom v procesu učenja? Učitelji vsakodnevno opazujemo otroke pri učenju in ugotavljamo, ali gre učenje v pra...
1. razred 2. razred 3. razred likovna umetnost slovenščina
28. jun. 2023 Prva triada
UČENJE in SPREMLJANJE NAPREDKA V BRANJU
Andrejka Gabrovec, Melita Čibej Pri učencih 1. razreda so faze branja, v katerih je ob prihodu v šolo posamezen učenec zelo različne, saj učenci prihajajo z različnim predznanjem. Na razvoj tehnike br...
1. razred branje
28. jun. 2023 Prva triada
Melita Čibej
POT UČENJA: ČRTE
Mateja Čendak, Melita Čibej Primer učenja črt, z uporabo poti učenja. Učenci se bolje znajdejo in organizirajo, tudi brez stalne pomoči in usmerjanja učiteljic. Prispevek pripravili: Mateja Čendak, Me...
1. razred slovenščina vrtec
28. jun. 2023 Prva triada
Andrejka Gabrovec
UPORABA MERIL IN POVRATNA INFORMACIJA
GEOMETRIJSKA TELESA, 2. razred Andrejka Gabrovec V 2. razredu smo obravnavnavali GEOMETRIJSKA TELESA po metodi formativnega spremljanja. Z učenci smo sooblikovali merila uspešnosti za opis telesa. Ko ...
2. razred matematika
28. jun. 2023 Prva triada
Tina Karničar
DOLOČANJE GLASOV V BESEDI
Tina Karničar Učenec spremlja svoj napredek pri učenju glasov . Učitelj spremlja učenca in učinek učenja. KORAK: Učenec izbere karton s sličicami. Z lesenimi kljukicami označi položaj glasu v besedi: ...
1. razred slovenščina
28. jun. 2023 Prva triada
Darinka Čobec
POT UČENJA IN GOVORNI NASTOP
Darinka Čobec in Eva Ambrož Hažič OPIS ŽIVALI lahko kot MEDPREDMETNO POVEZOVANJE UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem o živalih? Kaj me še zanima? RISANJE POTI UČENJA: Učenci so pri nastajanju poti aktivn...
1. razred 2. razred 3. razred slovenščina
28. jun. 2023 Prva triada
MOJA POT UČENJA
Kristina Cencič Učiteljica v prvem razredu, ki se veseli poučevanja, učenja in soustvarjanja z učenci brez delovnih zvezkov, z vami deli tole knjižico spremljanja doseženih ciljev. Datoteka (pdf) se n...
1. razred okolje
28. jun. 2023 Prva triada
RUTINA IN NAPAKE
Mateja Peršolja
RUTINA IN NAPAKE
Omogočimo otrokom ustvarjanje dnevne rutine. Otrok ima pravico, da nečesa ne zna. Rešitev lahko poišče tudi sam, prosi za pomoč ali raziskuje . Če bi se otroci učili samo to, kar že znajo, to ni učenj...
učenje za starše za učitelje
28. jun. 2023 Za starše
POT UČENJA
Mateja Peršolja
POT UČENJA
Načrtujte pot do cilja skupaj z otrokom! Poznavanje cilja in poti do cilja otroku ponuja vpogled v proces in olajša načrtovanje ter (samo)presojo in (samo)regulacijo. Pot učenja starše razbremeni kont...
učenje za starše za učitelje
28. jun. 2023 Za starše
PODPORA OTROKU PRI SAMOSTOJNEM UČENJU
OŠ Preska, Nina Poljanšek
PODPORA OTROKU PRI SAMOSTOJNEM UČENJU
KRITERIJI ZA GOVORNI NASTOP SLOVENŠČINA (6. razred) S hčerko sva glede na navodila, ki jih je za govorni nastop dobila v šoli, sooblikovali merila uspešnosti. Hči se je ob vaji samovrednotila in dobil...
učenje za starše
28. jun. 2023 Za starše
  • Prejšnje
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • Kontakt
  • info@begrejt.si
Sledite nam

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se