BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminarNadaljevalni seminarSupervizijska srečanja​Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine in profil


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanja

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačna vsebina

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rast

    Primeri


    Vrtec Prva triada Druga triada Tretja triada

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Za starše
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • Stojnice
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
POT UČENJA PRI ANGLEŠČINI
(Govorni nastop 7. r)
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
Mateja Peršolja in Nataša Lenarčič
Ko otrok verjame, da je odgovoren za odnos med staršema
V šoli se je učiteljica z učenci pogovarjala o tem, na kaj imajo vpliv oz. nimajo vpliva v življenju . V jutranjem krogu je podelila Nejčevo zgodbo o njegovem slabem počutju, o tem, kako njegovo veden...
ODNOSI odnosi za starše za učitelje
1. maj 2025 Podpora odnosom
Ko ti učenka pove, da si ji spremenil pot
Mateja Peršolja
Ko ti učenka pove, da si ji spremenil pot
Ko se odločimo, da bomo poučevali drugače – npr. s poudarkom na samoregulaciji, sodelovalnem učenju, formativnem spremljanju, učenju veščin in kompetenc ali učenju v lastnem tempu – se pogosto vprašam...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred odnosi za starše za učitelje
15. apr. 2025 Podpora učenju
Iz nadzora v zaupanje – moj novi ples
Mateja Peršolja
Iz nadzora v zaupanje – moj novi ples
Moj ples pred preobrazbo ni puščal svobode in samoizraženosti. Imela sem fiksno idejo, kako mora izgledati, kako moram biti in kako plesati. To je bilo edino prav . Veliko časa sem preživela ob načrto...
12. apr. 2025 Osebna rast
Kako si povrniti vitalnost, moč, ljubezen in pomirjenost?
Mateja Peršolja
Kako si povrniti vitalnost, moč, ljubezen in pomirjenost?
Partner bere časopis, jaz mu nekaj govorim. Nakar partner reče: “Če mi zdaj hočeš kaj povedat, te ne poslušam.” V tistem hipu začutim reakcijo telesa, ko me segreje in mi glas v mislih sporoča, glej, ...
28. mar. 2025 Osebna rast
Mateja Nudl
Pripoved o doživetju
Skozi učni proces smo z učenci sedmega razreda pri obravnavi učnih vsebin: pripoved o doživetju, raba stalnih besednih zvez in jezikovnih priročnikov naredili naslednje korake. 1. KORAK: Diagnostika p...
6. razred 7. razred 8. razred 9. razred slovenščina
12. mar. 2025 Tretja triada
Ladja brez krmarja ali skupnost s ciljem?
Mateja Peršolja
Ladja brez krmarja ali skupnost s ciljem?
Predstavljajte si vodenje pouka brez cilja in brez vizije. Brez vizije je učitelj kot čoln v razburkanem morju, ki ga valovi, tokovi in večje ladje nosijo po morju sem ter tja. Tak način delovanja nas...
27. feb. 2025 Podpora učenju
KAKO DO SAMOSTOJNIH IN ODGOVORNIH UČENCEV?
Mateja Peršolja
KAKO DO SAMOSTOJNIH IN ODGOVORNIH UČENCEV?
SAMOREFLEKSIJA O ŠOLI IN DRUŽBI, KI JO USTVARJAMO Predstavljajte si vodenje pouka brez cilja in brez vizije . Brez vizije je učitelj kot čoln v razburkanem morju, ki ga valovi, tokovi in večje ladje n...
2. feb. 2025 Podpora učenju
Merila - gledališka predstava
Mateja Peršolja
Merila - gledališka predstava
Tokrat vam predstavljamo primer medgeneracijskega sodelovanja učencev pri oblikovanju gledališko predstave. Sodelovali so učenci od 1. do 4. razreda podružnične šole. V proces nastanka predstave sva u...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred slovenščina
22. jan. 2025
Pogovori o poučutju
Mateja Peršolja
Pogovori o poučutju
Vsak dan več učiteljev v razredu, med rednim poukom, posveča pozornost počutju učencev. Nekateri imate take pogovore redno, vsako jutro. Ti so pogosti zlasti na razredni stopnji. Drugi le občasno in p...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred DSP ODNOSI odnosi za učitelje
10. jan. 2025 Podpora odnosom
  • Prejšnje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • Kontakt
  • info@begrejt.si
Sledite nam

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se