BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminar
    • Poučevanje 360+
    • Podpora odnosom
    Nadaljevalni seminar
    Supervizijska srečanja
    • Podpora učenju
    • Podpora odnosom
    Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanja

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačna vsebina

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rastPreventivne delavnice za učencePredavanja za starše

    BREZPLAČNO


    Vsem odprti blogiBrezplačni webinarji

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Blogi
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
»Ne briga me. Vseeno mi je.«
Kaj narediti ob besedah, ki jih pogosto slišimo od učencev.
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
UČENJE PO IZBIRI
Mateja Peršolja
UČENJE PO IZBIRI
Učitelji in predvsem vzgojitelji pripravljajo vrtce in šole za otroke in učence s posebnimi kotički za učenje po lastni izbiri. Ta metoda omogoča odkrivanje močnih in šibkih področij otrok, hkrati pa ...
1. razred 2. razred branje slovenščina vrtec
5. apr. 2024
OŠ Grm, Renata Blatnik
Iskanje novih poti učitelja
Pogosto se sprašujem, kaj odlikuje odličnega učitelja. Od mene se je pred dvajsetimi leti, ko sem začela poučevati pričakovalo, da sem vzorna in pridna učiteljica, ki s kolegi v aktivu uresničuje učni...
1. apr. 2024 Podpora učenju
Podpora najstniku pri soočanju s strahom pred ocenjevanjem
Mateja Peršolja
Podpora najstniku pri soočanju s strahom pred ocenjevanjem
Na govorilni uri za učence se je oglasila Manca, ki je odpovedala na ustnem ocenjevanju in ni znala več niti poštevanke. Ko je prišla na govorilno uro sva spet pogledali, kaj so bile njene misli v čas...
10. mar. 2024 Podpora odnosom
Klaudia Urbančič
Din in don: počitek in delo
Družine so različne po svojih načinih življenja in vrednotah. Čeprav izobraževanje osebo spremeni in dopolni, pa vsakdo, tako učenec kot učitelj, črpa in postopa iz svojih družinskih izkušenj. Mogoče ...
8. mar. 2024 Podpora odnosom
Biti prisoten
Mateja Peršolja
Biti prisoten
Šola. Konec glavnega odmora, 7. razred. Pridem v učilnico. Mladi se lovijo, glasno govorijo, skoraj kričijo. Zaznam nemir in ubadam se z mislijo, kako naj se učimo v tem nemiru. Učenci opazijo moj pri...
6. mar. 2024 Podpora odnosom
Kako povečati učinek učenja
Mateja Peršolja
Kako povečati učinek učenja
Med učenci, ki se še niso zmogli osredotočiti, je bil tudi Gašper (ime je izmišljeno, zaradi varovanja osebnih podatkov). Ko so ostali mižali, je on gledal na uro, kdaj bo minila minuta. Vmes je z očm...
2. mar. 2024 Podpora učenju
Nataša Lenarčič
ŽALOSTEN SEM, KER MI NIHČE NI PISAL ... (2. del)
Zadnjič me je v e-poštnem nabiralniku pričakala pošta zaskrbljenega očka mojega prvošolčka. Takole pravi: »Imam vprašanje glede današnjih valentinovih pisem. Svit je bil zelo žalosten, ker naj ne bi d...
1. razred odnosi za učitelje
26. feb. 2024 Podpora odnosom
Nataša Lenarčič
ŽALOSTEN SEM, KER MI NIHČE NI PISAL ... (1. del)
Zadnjič me je v e-poštnem nabiralniku pričakala pošta zaskrbljenega očka mojega prvošolčka. Takole pravi: »Imam vprašanje glede današnjih valentinovih pisem. Svit je bil zelo žalosten, ker naj ne bi d...
odnosi za učitelje
24. feb. 2024 Podpora odnosom
O odgovornosti
Mateja Peršolja
O odgovornosti
Odgovornost ni breme, napaka, pohvala, očitek, priznanje, sram ali krivda. Odgovornost ni odstopim, se umaknem. To je najlažje. Takrat sem najbolj neodgovorna. Nič mi ni treba narediti, drugi bo nared...
24. feb. 2024 Osebna rast
Vesna Štavdeker
Spremljanje in samovrednotenje znanja pri angleščini v drugem razredu
Ga. Vesna Štavdeker, prof. ang. in geo., z nami deli primer učinkovitega dela s plakatom in odgovarja na vprašanje: “Kako lahko s pomočjo plakata učenci spremljajo in ovrednotijo svoj napredek?” About...
2. razred angleščina angleščina za učitelje
23. feb. 2024
  • Prejšnje
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • Kontakt
  • info@begrejt.si
Sledite nam

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se