Gordana Rodinger Priprava na pisanje spisa MAŠA OGRIZEK: LISIČJA LUNA … OD OBNOVE DO RAZMIŠLJANJA … Učenci 7. razredov so za domače branje prebrali knjigo Maše Ogrizek: Lisičja luna. O prebranem smo se pogovarjali v šoli, poustvarjali, zapisal... 9. razred slovenščina 1. jun. 2024 Tretja triada
Kristina Ferel Naravoslovje v 4. razredu 1. URA in 2. URA Diagnostika in aktivacija predznanja a) Pogovor v trojicah in izdelava miselnega vzorca »Kaj vemo o vodi« b) Pogovor skupin ob plakatih in zapis odgovorov za podrobna vprašanja v pove... 4. razred 1. jun. 2024 Druga triada
Vesna Perhavec Opis rastline in govorni nastop V 5. razredu so se učenci pri predmetu slovenščina s pomočjo plakata pripravljali na ocenjevanje govornega nastopa. 1. UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem? Kaj me še zanima? 2. OBLIKOVANJE POTI UČENJA: U... 20. maj 2024 Druga triada
OŠ Tolmin, Bojana Pitamic Rojc Kako samoregulacija in formativno spremljanje podpre poučevanje v kombiniranem oddelku V video blogu odkrijte: - Kako učiteljica uporablja pot učenja? - Kako učence podpre pot učenja? - Kateri so ključni elementi, ki so jih usvojili učenci, da so samostojni in aktivni? - Kako učinkovito... 1. razred 2. razred branje slovenščina 9. maj 2024
Saša Frelih in Nada Bogovič Izkušnja učiteljic s prvimi poskusi uvajanja formativnega spremljanja Učitelji se vsako leto soočamo z novimi izzivi. Prisluhnite, kako sta se z njimi soočili razredni učiteljici iz OŠ Dobova in kakšne povratne informacije učencev sta dobili.... 1. razred vrtec za učitelje 9. maj 2024
Irena Hancman Kako je učiteljica uspela aktivirati in motivirati učence V video prispevku vam predstavljamo izkušnje učiteljice razrednega pouka s preobrazbo njenega poučevanja. Izvedeli boste: Kako je poučevala pred formativnim spremljanjem, Največje izzive s katerimi se... 1. razred 2. razred učenje za učitelje 28. apr. 2024
Nataša Lenarčič Različni pogledi in pričakovanja na vzgojo Dragi starši, imate kdaj občutek, da: - z vzgojitelji-cami ali učitelji-cami stojite na nasprotnih bregovih, - niste slišani ali razumljeni, - vaše delo in vlaganje v otroka ni cenjeno? Veste, vsi ima... 22. apr. 2024 Za starše
Nataša Lenarčič Kako naj se otrok postavi zase? Uvod z dogodkom iz razreda Z učenci, stari so šest let, sedimo v krogu. Pogovarjamo se o odnosih. Mija potoži, da ji ni všeč, ker se Valerija do nje nesramno obnaša. Vprašam jo: »Bi podelila z njo, ka... odnosi za starše za učitelje 22. apr. 2024 Za starše
Sabina Majerič Formativno spremljanje v 1. razredu Po nekaj letih sem imela letos priložnost se vrniti v 1. razred. Všeč mi je ideja, da bi se pouka v šoli lotili drugače. Vesela sem bila, da se je šola vključila v proces formativnega spremljanja zn... 1. razred okolje 11. apr. 2024
Mateja Peršolja Kaj menijo učenci in starši o ocenah? V prispevku predstavljamo izsledke raziskave mnenja učencev in staršev o vplivu ocen na učenje. Odgovori otrok so nam ponudili zanimiv vpogled na »vrednost« ocen, ki nikakor ne more biti zanemarljiv, ... 6. apr. 2024
Nataša Lenarčič Kako se približati jeznemu in razburjenemu najstniku? Zaupanje v otroke nič ne stane. Konkretna izkušnja o tem, kako se približamo jeznemu, razburjenemu enajstletniku. Kot vsako leto tudi letos začetek bralne značke začenjamo s kulturnim dogodkom. Na obi... odnosi za učitelje 5. apr. 2024 Podpora odnosom