BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminar
    • Poučevanje 360+
    • Podpora odnosom
    Nadaljevalni seminar
    Supervizijska srečanja
    • Podpora učenju
    • Podpora odnosom
    Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanja

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačna vsebina

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rastPreventivne delavnice za učencePredavanja za starše

    BREZPLAČNO


    Vsem odprti blogiBrezplačni webinarji

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Blogi
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
»Ne briga me. Vseeno mi je.«
Kaj narediti ob besedah, ki jih pogosto slišimo od učencev.
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
Majhne naloge z velikim pomenom
Ines Darovec
Majhne naloge z velikim pomenom
Razredne zadolžitve so pomemben del vzgojno-izobraževalnega procesa, zlasti v prvi triadi osnovne šole. Gre za preproste, a dobro premišljene naloge, ki otrokom pomagajo razvijati občutek za odgovorno...
1. razred 2. razred 3. razred
6. nov. 2024
Lucija Peca
Merila v prvem razredu
V prvem razredu so se učenci (tako kot tudi jaz) v začetku meseca septembra prvič srečali s postavljanjem meril. Začela sem jih postopoma uvajati zato, da bi opolnomočila učence. Učenje je bolj učinko...
1. razred učenje za učitelje
22. okt. 2024
Klaudia Urbančič
Cepetavčki
Vrti, vrti, vrti in melje brez obstanka drobi žemlje. Vrti, vrti, vrti in melje stol odskoči grize mrevlje. Vrti, vrti, vrti in melje srček utripa trosi želje. Nemiren Peter komaj diha, komaj šteje, s...
vrtec za starše za učitelje
20. sep. 2024 Podpora odnosom
Izkušnje učiteljic: Formativno spremljanje in samoregulacija učenja v praksi
Mateja Peršolja
Izkušnje učiteljic: Formativno spremljanje in samoregulacija učenja v praksi
V tem blogu vam ponujamo več krajših posnetkov z izkušnjami učiteljic. Nataša Lenarčič je razredna učiteljica z desetletnimi izkušnjami s f ormativnim spremljanjem in samoregulacijo učenja . Nataša je...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred DSP ODNOSI angleščina angleščina kemija likovna umetnost matematika okolje slovenščina učenje vrtec za starše za učitelje šport
15. sep. 2024 Splošni primeri
Kako formativno spremljanje predstaviti staršem?
Maja Pur Tretjak
Kako formativno spremljanje predstaviti staršem?
Tekač in njegova pot učenja Ko se človek odloči, da bi rad postal dober tekač, mora imeti najprej jasno zastavljen cilj. Definirati mora, kaj zanj pomeni beseda »dober« in do kdaj želi cilj doseči. Bo...
za starše za učitelje
9. sep. 2024 Podpora učenju
Nataša Lenarčič
Vaje za umirjanje
Dragi starši, vzgojitelji, učitelji in vsi, ki delate z otroki in mladimi! Da bo čas ponovnega vstopa v šolske klopi (in vrtce) potekal čim bolj prijetno in sproščeno, delim z vami nekaj konkretnih va...
odnosi za starše za učitelje
15. avg. 2024 Podpora odnosom
Učenci o učenju in šoli v prihodnosti
Mateja Peršolja
Učenci o učenju in šoli v prihodnosti
V Sloveniji nenehno uvajamo različne pristope z namenom povečanja učinka učenja in izboljšanja počutja učenca v šoli. Zvrstili so se številni inovacijski, pilotni in razvojni projekti. V mednarodnih r...
učenje za učitelje
25. jul. 2024 Podpora učenju
Začetek pouka kemije se začne z umiritvijo in vprašanjem Kako sem?
OŠ Preska, Nina Poljanšek
Začetek pouka kemije se začne z umiritvijo in vprašanjem Kako sem?
POVZETEK Spremembe v svetu in razvoj tehnologije so nas pripeljali k drugačnemu načinu življenja, kot so ga živele naše babice in dedki. Tako učitelji v zadnjem desetletju opažamo učence, ki so drugač...
5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred ODNOSI kemija odnosi za učitelje
23. jul. 2024 Podpora odnosom
O preobremenjenosti
Mateja Peršolja
O preobremenjenosti
Ni še dovolj narejeno. Še to in tisto nisi naredila. Dej si na listek, da ne boš pozabila, teče pogovor v moji glavi. Začne se že zjutraj: Zdaj bom vstala, pol grem tečt, sledi zajtrk, naredila bom … ...
20. jul. 2024 Osebna rast
Klaudia Urbančič
Napet kot struna - kdaj zvenijo citre najbolje?
Učitelji glasbe vedo, koliko vaje je potrebne, da učenec spozna glasbilo, strune, negovanje in hranjenje glasbila ter vaje prstov, gibov, hitrosti, poslušanja, čakanja, pritiska na določeno mesto, bra...
učenje za starše za učitelje
9. jul. 2024 Za starše
  • Prejšnje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • Kontakt
  • info@begrejt.si
Sledite nam

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se