Sabina Majerič Formativno spremljanje v 1. razredu Po nekaj letih sem imela letos priložnost se vrniti v 1. razred. Všeč mi je ideja, da bi se pouka v šoli lotili drugače. Vesela sem bila, da se je šola vključila v proces formativnega spremljanja zn... 1. razred okolje 11. apr. 2024 Prva triada
Mateja Peršolja Kaj menijo učenci in starši o ocenah? V prispevku predstavljamo izsledke raziskave mnenja učencev in staršev o vplivu ocen na učenje. Odgovori otrok so nam ponudili zanimiv vpogled na »vrednost« ocen, ki nikakor ne more biti zanemarljiv, ... 6. apr. 2024 Podpora učenju
Nataša Lenarčič Kako se približati jeznemu in razburjenemu najstniku? Zaupanje v otroke nič ne stane. Konkretna izkušnja o tem, kako se približamo jeznemu, razburjenemu enajstletniku. Kot vsako leto tudi letos začetek bralne značke začenjamo s kulturnim dogodkom. Na obi... odnosi za učitelje 5. apr. 2024 Podpora odnosom
Mateja Peršolja UČENJE PO IZBIRI Učitelji in predvsem vzgojitelji pripravljajo vrtce in šole za otroke in učence s posebnimi kotički za učenje po lastni izbiri. Ta metoda omogoča odkrivanje močnih in šibkih področij otrok, hkrati pa ... 1. razred 2. razred branje slovenščina vrtec 5. apr. 2024 Prva triada
OŠ Grm, Renata Blatnik Iskanje novih poti učitelja Pogosto se sprašujem, kaj odlikuje odličnega učitelja. Od mene se je pred dvajsetimi leti, ko sem začela poučevati pričakovalo, da sem vzorna in pridna učiteljica, ki s kolegi v aktivu uresničuje učni... 1. apr. 2024 Podpora učenju
Mateja Peršolja Podpora najstniku pri soočanju s strahom pred ocenjevanjem Na govorilni uri za učence se je oglasila Manca, ki je odpovedala na ustnem ocenjevanju in ni znala več niti poštevanke. Ko je prišla na govorilno uro sva spet pogledali, kaj so bile njene misli v čas... 10. mar. 2024 Podpora odnosom
Klaudia Urbančič Din in don: počitek in delo Družine so različne po svojih načinih življenja in vrednotah. Čeprav izobraževanje osebo spremeni in dopolni, pa vsakdo, tako učenec kot učitelj, črpa in postopa iz svojih družinskih izkušenj. Mogoče ... 8. mar. 2024 Podpora odnosom
Mateja Peršolja Biti prisoten Šola. Konec glavnega odmora, 7. razred. Pridem v učilnico. Mladi se lovijo, glasno govorijo, skoraj kričijo. Zaznam nemir in ubadam se z mislijo, kako naj se učimo v tem nemiru. Učenci opazijo moj pri... 6. mar. 2024 Podpora odnosom
Mateja Peršolja Kako povečati učinek učenja Med učenci, ki se še niso zmogli osredotočiti, je bil tudi Gašper (ime je izmišljeno, zaradi varovanja osebnih podatkov). Ko so ostali mižali, je on gledal na uro, kdaj bo minila minuta. Vmes je z očm... 2. mar. 2024 Podpora učenju
Nataša Lenarčič ŽALOSTEN SEM, KER MI NIHČE NI PISAL ... (2. del) Zadnjič me je v e-poštnem nabiralniku pričakala pošta zaskrbljenega očka mojega prvošolčka. Takole pravi: »Imam vprašanje glede današnjih valentinovih pisem. Svit je bil zelo žalosten, ker naj ne bi d... 1. razred odnosi za učitelje 26. feb. 2024 Podpora odnosom
Nataša Lenarčič ŽALOSTEN SEM, KER MI NIHČE NI PISAL ... (1. del) Zadnjič me je v e-poštnem nabiralniku pričakala pošta zaskrbljenega očka mojega prvošolčka. Takole pravi: »Imam vprašanje glede današnjih valentinovih pisem. Svit je bil zelo žalosten, ker naj ne bi d... odnosi za učitelje 24. feb. 2024 Podpora odnosom