Sabina Majerič FS v 1. razredu Po nekaj letih sem imela letos priložnost se vrniti v 1. razred. Všeč mi je ideja, da bi se pouka v šoli lotili drugače. Vesela sem bila, da se je šola vključila v proces formativnega spremljanja zn... 1st grade the environment Apr 11, 2024
Mateja Peršolja Kaj menijo učenci in starši o ocenah? V prispevku predstavljamo izsledke raziskave mnenja učencev in staršev o vplivu ocen na učenje. Odgovori otrok so nam ponudili zanimiv vpogled na »vrednost« ocen, ki nikakor ne more biti zanemarljiv, ... Apr 6, 2024
Nataša Lenarčič Kako se približati jeznemu in razburjnemu nastniku? Zaupanje v otroke nič ne stane. Konkretna izkušnja o tem, kako se približamo jeznemu, razburjenemu enajstletniku. Kot vsako leto tudi letos začetek bralne značke začenjamo s kulturnim dogodkom. Na obi... for teachers relationships Apr 5, 2024
Mateja Peršolja PROSTOR ZA UČENJE PO IZBIRI Učitelji in predvsem vzgojitelji pripravljajo vrtce in šole za otroke in učence s posebnimi kotički za učenje po lastni izbiri. Ta metoda omogoča odkrivanje močnih in šibkih področij otrok, hkrati pa ... 1st grade 2nd grade Slovene kindergarten reading Apr 5, 2024
OŠ Grm, Renata Blatnik Iskanje novih poti učitelja Pogosto se sprašujem, kaj odlikuje pravega učitelja. Od mene se je pred dvajsetimi leti, ko sem začela poučevati pričakovalo, da sem vzorna in pridna učiteljica, ki sledi kolegicam v aktivu in uresnič... Apr 1, 2024
Mateja Peršolja Podpora najstniku pri soočanju s strahom pred ocenjevanjem Na govorilni uri za učence se je oglasila Manca, ki je odpovedala na ustnem ocenjevanju in ni znala več niti poštevanke. Ko je prišla na govorilno uro sva spet pogledali, kaj so bile njene misli v čas... Mar 10, 2024
Klaudia Urbančič Din in don: počitek in delo Družine so različne po svojih načinih življenja in vrednotah. Čeprav izobraževanje osebo spremeni in dopolni, pa vsakdo, tako učenec kot učitelj, črpa in postopa iz svojih družinskih izkušenj. Mogoče ... Mar 8, 2024
Mateja Peršolja Being present School. End of break, 7th grade (13 years). I enter the classroom. Young people are chasing each other, talking loudly, almost shouting. I notice the commotion and I struggle with the thought of how t... Mar 6, 2024
Mateja Peršolja Kako povečati učinek učenja Med učenci, ki se še niso zmogli osredotočiti, je bil tudi Gašper (ime je izmišljeno, zaradi varovanja osebnih podatkov). Ko so ostali mižali, je on gledal na uro, kdaj bo minila minuta. Vmes je z očm... Mar 2, 2024
Nataša Lenarčič ŽALOSTEN SEM, KER MI NIHČE NI PISAL ... (2. del) Zadnjič me je v e-poštnem nabiralniku pričakala pošta zaskrbljenega očka mojega prvošolčka. Takole pravi: »Imam vprašanje glede današnjih valentinovih pisem. Svit je bil zelo žalosten, ker naj ne bi d... 1st grade for teachers relationships Feb 26, 2024
Nataša Lenarčič ŽALOSTEN SEM, KER MI NIHČE NI PISAL ... Zadnjič me je v e-poštnem nabiralniku pričakala pošta zaskrbljenega očka mojega prvošolčka. Takole pravi: »Imam vprašanje glede današnjih valentinovih pisem. Svit je bil zelo žalosten, ker naj ne bi d... for teachers relationships Feb 24, 2024