BeGrejt Inštitut
  • Sign in
  • Registration

  • Home
  • Our services

    EVENTS


    Festival of LearningStudy Visits AbroadRegional Meetings of Schools Event Recordings

    SEMINAr at Schools


    Starter seminarNadaljevalni seminarSupervision Meetings​Shadowing and Modeling

    e-CONTENT AND PROFILE


    Online CoursesWebinar RecordingsUpcoming WebinarsIntervision Meetings

    TEACHERs COMMUNITY


    Teachers Community (Basic) Teachers Community+ (Master)

    Handbook and posters
  • Our offerings

    LEARNING SUPPORT


    Teaching 360+ Quality Learning Support General Examples

    RELATIONSHIP SUPPORT


    For Students and TeachersFor Authentic Relationships Personal Growth

    EXAMPLES


    Vrtec 1st Educational Cycle 2nd Educational Cycle 3rd Educational Cycle

    USEFUL LINKS


    Pogosta vprašanja References and ResourcesHelp for Users
    Contribute a Practical Example
  • For parents​
  • For principals
  • Team
  • Shop
  • Pomoč strankam
  • Stojnice
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Latest
POT UČENJA PRI ANGLEŠČINI (Govorni nastop 7. r)
(Govorni nastop 7. r)
 
  • Blogi:
  • All
  • For parents
  • Learning support
  • 1st Educational Cycle
  • 2nd Educational Cycle
  • 3rd Educational Cycle
  • personal growth
  • Relationship support
  • General examples
  • Kindergarden
Vesna Perhavec
Opis rastline in govorno nastop
V 5. razredu so se učenci pri predmetu slovenščina s pomočjo plakata pripravljali na ocenjevanje govornega nastopa. UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem? Kaj me še zanima? 2. OBLIKOVANJE POTI UČENJA: Učen...
May 20, 2024
OŠ Tolmin, Bojana Pitamic Rojc
Kako samoregulacija in formativno spremljanje podpre poučevanje v kombiniranem oddelku
V video blogu odkrijte: - Kako učiteljica uporablja pot učenja? - Kako učence podpre pot učenja? - Kateri so ključni elementi, ki so jih usvojili učenci, da so samostojni in aktivni? - Kako učinkovito...
1st grade 2nd grade Slovene reading
May 9, 2024
Saša Frelih in Nada Bogovič
Izkušnja učiteljic s prvimi poskusi uvajanja formativnega spremljanja
Učitleji se vsako leto soočamo z novimi izzivi. Prisluhnite, kako sta se z njimi soočili razredni učiteljici iz OŠ Dobova in kakšne povratne informacije učencev sta dobili....
1st grade for teachers kindergarten
May 9, 2024
Irena Hancman
Kako je učiteljica uspela aktivirati in motivirati učence
V video prispevku vam predstavljamo izkušnje učiteljice razrednega pouka s preobrazbo njenega poučevanja. Izvedeli boste: - Kako je poučevala pred formativnim spremljanjem, - Največje izzive s katerim...
1st grade 2nd grade for teachers learning
Apr 28, 2024
Nataša Lenarčič
Razližni pogledi in pričakovanja na vzgojo
Dragi starši, imate kdaj občutek, da: - z vzgojitelji-cami ali učitelji-cami stojite na nasprotnih bregovih, - niste slišani ali razumljeni, - vaše delo in vlaganje v otroka ni cenjeno? Veste, vsi ima...
Apr 22, 2024 For parents
Nataša Lenarčič
Kako naj se otrok postavi zase?
Uvod z dogodkom iz razreda Z učenci, stari so šest let, sedimo v krogu. Pogovarjamo se o odnosih. Mija potoži, da ji ni všeč, ker se Valerija do nje nesramno obnaša. Vprašam jo: »Bi podelila z njo, ka...
for parents for teachers relationships
Apr 22, 2024 For parents
Sabina Majerič
FS v 1. razredu
​ Po nekaj letih sem imela letos priložnost se vrniti v 1. razred. Všeč mi je ideja, da bi se pouka v šoli lotili drugače. Vesela sem bila, da se je šola vključila v proces formativnega spremljanja zn...
1st grade the environment
Apr 11, 2024
Kaj menijo učenci in starši o ocenah?
Mateja Peršolja
Kaj menijo učenci in starši o ocenah?
V prispevku predstavljamo izsledke raziskave mnenja učencev in staršev o vplivu ocen na učenje. Odgovori otrok so nam ponudili zanimiv vpogled na »vrednost« ocen, ki nikakor ne more biti zanemarljiv, ...
Apr 6, 2024
Nataša Lenarčič
Kako se približati jeznemu in razburjnemu nastniku?
Zaupanje v otroke nič ne stane. Konkretna izkušnja o tem, kako se približamo jeznemu, razburjenemu enajstletniku. Kot vsako leto tudi letos začetek bralne značke začenjamo s kulturnim dogodkom. Na obi...
for teachers relationships
Apr 5, 2024
PROSTOR ZA UČENJE PO IZBIRI
Mateja Peršolja
PROSTOR ZA UČENJE PO IZBIRI
Učitelji in predvsem vzgojitelji pripravljajo vrtce in šole za otroke in učence s posebnimi kotički za učenje po lastni izbiri. Ta metoda omogoča odkrivanje močnih in šibkih področij otrok, hkrati pa ...
1st grade 2nd grade Slovene kindergarten reading
Apr 5, 2024
OŠ Grm, Renata Blatnik
Iskanje novih poti učitelja
Pogosto se sprašujem, kaj odlikuje pravega učitelja. Od mene se je pred dvajsetimi leti, ko sem začela poučevati pričakovalo, da sem vzorna in pridna učiteljica, ki sledi kolegicam v aktivu in uresnič...
Apr 1, 2024
  • Prev
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Next
Vision

The purpose of BeGrejt Institute is to discover, develop, and support individual excellence. The institute nurtures and connects these exceptional individuals and organizations into a community that enhances the quality of life and functioning through practical and theoretical concepts. Supporting educators, parents, teachers, and youth is a fundamental focus of the institute's activities.


Search on our website

BeGrejt Institute

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: 75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Terms and Conditions
    Privacy policy



Connect with us
  • Contact us
  • info@begrejt.si
Follow us

    Prijava na novice

    Report a grammar mistake
    or user assistance.


© BeGrejt Institute
English (US) slovenščina
Powered by Odoo - An awesome Open Source CRM

We use cookies to provide you a better user experience on this website. Cookie Policy

Only essentials I agree