BeGrejt Inštitut
  • Sign in
  • Registration

  • Home
  • Our services

    EVENTS


    Festival of LearningStudy Visits AbroadRegional Meetings of Schools Event Recordings

    SEMINAr at Schools


    Starter seminar
    • Poučevanje 360+
    • Podpora odnosom
    Nadaljevalni seminar
    Supervision Meetings
    • Podpora učenju
    • Podpora odnosom
    ​Shadowing and Modeling

    Spletne vsebine


    Online CoursesWebinar RecordingsUpcoming WebinarsIntervision MeetingsOnline seminarji

    TEACHERs COMMUNITY


    Teachers Community (Basic) Teachers Community+ (Master)

    Handbook and posters
  • Our offerings

    LEARNING SUPPORT


    Teaching 360+ Quality Learning Support General Examples

    RELATIONSHIP SUPPORT


    For Students and TeachersFor Authentic Relationships Personal GrowthPreventivne delavnice za učencePredavanja za starše

    BREZPLAČNO


    Vsem odprti blogiBrezplačni webinarji

    USEFUL LINKS


    Pogosta vprašanja References and ResourcesHelp for Users
    Contribute a Practical Example
  • For parents​
  • For principals
  • Team
  • Sponzorji
  • Shop
  • Pomoč strankam
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Latest
Kako se odzovem, ko učenec nima naloge?
Vodenje pogovora med učiteljico in učencem
 
  • Blogi:
  • All
  • For parents
  • Learning support
  • 1st Educational Cycle
  • 2nd Educational Cycle
  • 3rd Educational Cycle
  • personal growth
  • Relationship support
  • General examples
  • Kindergarden
Začetek pouka kemije se začne z meditacijo in vprašanjem Kako sem?
OŠ Preska, Nina Poljanšek
Začetek pouka kemije se začne z meditacijo in vprašanjem Kako sem?
POVZETEK Spremembe v svetu in razvoj tehnologije so nas pripeljali k drugačnemu načinu življenja, kot so ga živele naše babice in dedki. Tako učitelji v zadnjem desetletju opažamo učence, ki so drugač...
5th grade 6th grade 7th grade 8th grade 9th grade Chemistry RELATIONSHIPS for teachers relationships
Jul 23, 2024 Relationship support
O preobremenjenosti
Mateja Peršolja
O preobremenjenosti
Ni še dovolj narejeno. Še to in tisto nisi naredila. Dej si na listek, da ne boš pozabila, teče pogovor v moji glavi. Začne se že zjutraj: Zdaj bom vstala, pol grem tečt, sledi zajtrk, naredila bom … ...
Jul 20, 2024
Klaudia Urbančič
Napet kot struna - kdaj zvenijo citre najbolje?
Učitelji glasbe vedo, koliko vaje je potrebne, da učenec spozna glasbilo, strune, negovanje in hranjenje glasbila ter vaje prstov, gibov, hitrosti, poslušanja, čakanja, pritiska na določeno mesto, bra...
for parents for teachers learning
Jul 9, 2024 For parents
Gordana Rodinger
Poustvarjanje
MAŠA OGRIZEK: LISIČJA LUNA … OD OBNOVE DO RAZMIŠLJANJA … Učenci 7. razredov so za domače branje prebrali knjigo Maše Ogrizek: Lisičja luna. O prebranem smo se pogovarjali v šoli, poustvarjali, zapisal...
9th grade Slovene
Jun 1, 2024 3rd Educational Cycle
Naravoslovje v 4. razredu
Kristina Ferel
Naravoslovje v 4. razredu
1. URA in 2. URA Diagnostika in aktivacija predznanja a) Pogovor v trojicah in izdelava miselnega vzorca »Kaj vemo o vodi« b) Pogovor skupin ob plakatih in zapis odgovorov za podrobna vprašanja v pove...
4th grade
Jun 1, 2024 2nd Educational Cycle
Vesna Perhavec
Opis rastline in govorno nastop
V 5. razredu so se učenci pri predmetu slovenščina s pomočjo plakata pripravljali na ocenjevanje govornega nastopa. UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem? Kaj me še zanima? 2. OBLIKOVANJE POTI UČENJA: Učen...
May 20, 2024 2nd Educational Cycle
OŠ Tolmin, Bojana Pitamic Rojc
Kako samoregulacija in formativno spremljanje podpre poučevanje v kombiniranem oddelku
V video blogu odkrijte: - Kako učiteljica uporablja pot učenja? - Kako učence podpre pot učenja? - Kateri so ključni elementi, ki so jih usvojili učenci, da so samostojni in aktivni? - Kako učinkovito...
1st grade 2nd grade Slovene reading
May 9, 2024
Saša Frelih in Nada Bogovič
Izkušnja učiteljic s prvimi poskusi uvajanja formativnega spremljanja
Učitleji se vsako leto soočamo z novimi izzivi. Prisluhnite, kako sta se z njimi soočili razredni učiteljici iz OŠ Dobova in kakšne povratne informacije učencev sta dobili....
1st grade for teachers kindergarten
May 9, 2024 Learning support
Irena Hancman
Kako je učiteljica uspela aktivirati in motivirati učence
V video prispevku vam predstavljamo izkušnje učiteljice razrednega pouka s preobrazbo njenega poučevanja. Izvedeli boste: - Kako je poučevala pred formativnim spremljanjem, - Največje izzive s katerim...
1st grade 2nd grade for teachers learning
Apr 28, 2024 Learning support
Nataša Lenarčič
Razližni pogledi in pričakovanja na vzgojo
Dragi starši, imate kdaj občutek, da: - z vzgojitelji-cami ali učitelji-cami stojite na nasprotnih bregovih, - niste slišani ali razumljeni, - vaše delo in vlaganje v otroka ni cenjeno? Veste, vsi ima...
Apr 22, 2024 For parents
Nataša Lenarčič
Kako naj se otrok postavi zase?
Uvod z dogodkom iz razreda Z učenci, stari so šest let, sedimo v krogu. Pogovarjamo se o odnosih. Mija potoži, da ji ni všeč, ker se Valerija do nje nesramno obnaša. Vprašam jo: »Bi podelila z njo, ka...
for parents for teachers relationships
Apr 22, 2024 For parents
  • Prev
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Next
Vision

The purpose of BeGrejt Institute is to discover, develop, and support individual excellence. The institute nurtures and connects these exceptional individuals and organizations into a community that enhances the quality of life and functioning through practical and theoretical concepts. Supporting educators, parents, teachers, and youth is a fundamental focus of the institute's activities.


Search on our website

BeGrejt Institute

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: 75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Terms and Conditions
    Privacy policy



Connect with us
  • ​Contact us
  • ​info@begrejt.si
Follow us
​ ​ ​ ​

    Prijava na novice

    Report a grammar mistake
    or user assistance.


© BeGrejt Institute
English (US) slovenščina
Powered by Odoo - An awesome Open Source CRM

We use cookies to provide you a better user experience on this website. Cookie Policy

Only essentials I agree