Vsak dan več učiteljev v razredu, med rednim poukom, posveča pozornost počutju učencev. Nekateri imate take pogovore redno, vsako jutro. Ti so pogosti zlasti na razredni stopnji. Drugi le občasno in po potrebi. V tem blogu vam predstavljamo dve izkušnji.
1. JUTRANJI POGOVOR O ČUSTVIH
Ko učenci vstopijo v razred na čustvenčke namestijo kljukico s svojim imenom, glede na počutje. V jutranjem krogu vsak pove, kako se počuti in, če želi tudi pojasni zakaj. Ko smo učence vprašali, zakaj se jim zdi to pomembno, so povedali: "Če se sošolka ali sošolec slabo počuti, smo strpni do nje ali jo skušamo razvedriti, da bi se počutil-a bolje."
2. VSTOPNA IN IZSTOPNA POVRATNA INFORMACIJ O POČUTJU PRED IN PO URI
Predmetni učitelji na začetku ure prosijo učence, da napišejo, kako se počutijo in ob koncu ure ponovno. Namesto listkov lahko uporabimo palčke z imeni učencev, ki jih učeni razporedijo v škatlice s čustvenčkom, glede na počutje pri uri.
Slike in ideja videna na hospitacijah pri Veroniki Gnamuš, učiteljici slovenskega jezika.