BeGrejt Inštitut
  • Prijava
  • Registracija

  • Domov
  • Kaj ponujamo

    Dogodki


    Festival učenja (posvet)Študijski obiski v tujiniRegijska srečanja šol Posnetki dogodkov

    SEMINARJI na ŠOLAH


    Začetni seminar
    • Poučevanje 360+
    • Podpora odnosom
    Nadaljevalni seminar
    Supervizijska srečanja
    • Podpora učenju
    • Podpora odnosom
    Hospitacije in vodenje ur

    Spletne vsebine


    Spletni tečajiPosnetki webinarjevPrihajajoči webinarjiIntervizijska srečanjaOnline seminarji

    SKUPNOST UČITELJEV


    Učiteljska skupnost (osnovni) Učiteljska skupnost+ (mojstrski)

    Pri​​​​​​​​​​​​ročnik in plakati
  • Brezplačno

    Podpora učenju


    Poučevanje 360+ Podpora kakovosti učenja Splošni primeri

    Podpora odnosom


    Za učence in učiteljeZa pristne odnose Osebna rastPreventivne delavnice za učencePredavanja za starše

    BREZPLAČNO


    Vsem odprti blogiBrezplačni webinarji

    Uporabne povezave


    Pogosta vprašanja Reference​ in viriPomoč uporabnikom
    Prispevajte primer iz prakse
  • Blogi
  • Za ravnatelje
  • Ekipa
  • Sponzorji
  • Trgovina
  • Pomoč strankam
  • ​ 0
  • 0
English (US) slovenščina
Nedavno objavljeno
Kako ustvarimo pozitivno klimo v razredu
 
  • Blogi:
  • Vse
  • Za starše
  • Podpora učenju
  • Prva triada
  • Druga triada
  • Tretja triada
  • Osebna rast
  • Podpora odnosom
  • Splošni primeri
  • Vrtec
Nataša Lenarčič
Kako ustvarimo pozitivno klimo v razredu
Takšna in podobna sporočila razredničarka pošilja staršem otrok v prvi triadi. Na zadnjem sestanku so namreč soglasno sklenili – ona in starši –, da otroci potrebujejo strožja pravila in jasne meje. S...
15. dec. 2025 Podpora odnosom
Učinki ocenjevanja
Mateja Peršolja
Učinki ocenjevanja
Ko je Denise Pope poučevala angleščino, je ure in ure pisala natančne komentarje na spise svojih učencev. Največkrat zaman. Enako vedenje učencev in dijakov opaža mnogo slovenskih učiteljev, ki si vza...
19. nov. 2025 Podpora učenju
Dnevnik iz prihodnosti
Mateja Peršolja
Dnevnik iz prihodnosti
Zapis iz dnevnika 27. 10. 2045 Vstopim v šolo — a še preden učitelj odpre vrata, učenci že raziskujejo, sprašujejo, ustvarjajo. Učijo se iz radovednosti, drug z drugim in za druge. Učitelja skoraj ne ...
26. okt. 2025 Splošni primeri
Kako se odzovem, ko učenec nima naloge?
Mateja Peršolja
Kako se odzovem, ko učenec nima naloge?
Učenec pri matematiki nima domače naloge: ni pripravil dogovorjene tabele s predmeti, pozabil pa je tudi meter za merjenje. Kaj bi vi naredili? Kaznovali? Poslali sporočilo staršem? Pustili, da ne del...
8. okt. 2025 Podpora odnosom
Ko ukrep v šoli ni kazen, ampak učenje za življenje
Mateja Peršolja
Ko ukrep v šoli ni kazen, ampak učenje za življenje
Kaj narediš, ko učenci poškodujejo kolo zaposlenemu parku? Kazen? Opomin? Učenje za življenje? Na naravoslovnem dnevu so se šestošolci, v času samostojnega raziskovanja po parku poškodovali kolo zapos...
ODNOSI odnosi za starše za učitelje
27. sep. 2025 Podpora odnosom
»Ne briga me. Vseeno mi je.«
Mateja Peršolja
»Ne briga me. Vseeno mi je.«
»Ne briga me. Vseeno mi je.« – To so besede, ki jih slišim kot učiteljica. A vem, da v resnici niso resnične. Velikokrat sem se kot učiteljica in kot mama znašla v situaciji, ko se učenec ni učil. Zde...
ODNOSI odnosi učenje za starše za učitelje
30. jun. 2025 Podpora učenju
Prazna klop
Mateja Peršolja
Prazna klop
Prazna klop. Ponovno ga ni v šoli. Sošolce vprašam, če danes kaj pišejo. Seveda, angleščino, mi povedo. Da se izogiba ocenjevanjem opazijo najprej sošolci, še preden se zavem sama. Škoda, pomislim. Pr...
24. jun. 2025 Podpora odnosom
Mateja Peršolja in Nataša Lenarčič
Ko otrok verjame, da je odgovoren za odnos med staršema
V šoli se je učiteljica z učenci pogovarjala o tem, na kaj imajo vpliv oz. nimajo vpliva v življenju . V jutranjem krogu je podelila Nejčevo zgodbo o njegovem slabem počutju, o tem, kako njegovo veden...
ODNOSI odnosi za starše za učitelje
1. maj 2025 Podpora odnosom
Ko ti učenka pove, da si ji spremenil pot
Mateja Peršolja
Ko ti učenka pove, da si ji spremenil pot
Ko se odločimo, da bomo poučevali drugače – npr. s poudarkom na samoregulaciji, sodelovalnem učenju, formativnem spremljanju, učenju veščin in kompetenc ali učenju v lastnem tempu – se pogosto vprašam...
1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred odnosi za starše za učitelje
15. apr. 2025 Podpora učenju
  • Prejšnje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Naprej
Naša vizija

Namen BeGrejt inštituta je odkrivanje, razvoj in podpora izjemnosti posameznika. Inštitut podpira in povezuje te izjemne posameznike in organizacije v skupnost, ki s praktičnimi in teoretičnimi koncepti ustvarja večjo kakovost življenja in delovanja. Podpora vzgojiteljem, staršem, učiteljem, učiteljicam in mladim je temeljno področje delovanja inštituta.


Iskanje na naši spletni strani

BeGrejt Inštitut

​Ulica Simona Jenka 13A
1230 Domžale
Slovenija

DŠ: SI75177498
MŠ: 9440135000
IBAN: SI56 6100 0002 8264 110

    Splošni pogoji
    Politika zasebnosti



Povežite se z nami
  • ​Kontakt
  • ​info@begrejt.si
Sledite nam
​ ​ ​ ​

    Prijava na novice

    Prijavi slovnično napako
    ali pomoč uporabnikom.


© BeGrejt Inštitut
English (US) slovenščina
Uporablja tehnologijo Odoo - An awesome Odprto kodni CRM

Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje na tem spletnem mestu. Piškotki

Samo najnujnejše Strinjam se