Mateja Peršolja Merila - gledališka predstava Tokrat vam predstavljamo primer medgeneracijskega sodelovanja učencev pri oblikovanju gledališko predstave. Sodelovali so učenci od 1. do 4. razreda podružnične šole. V proces nastanka predstave sva u... 1. razred 2. razred 3. razred 4. razred slovenščina 22. jan. 2025 Prva triada
Lucija Peca Merila v prvem razredu V prvem razredu so se učenci (tako kot tudi jaz) v začetku meseca septembra prvič srečali s postavljanjem meril. Začela sem jih postopoma uvajati zato, da bi opolnomočila učence. Učenje je bolj učinko... 1. razred učenje za učitelje 22. okt. 2024 Prva triada
Sabina Majerič Formativno spremljanje v 1. razredu Po nekaj letih sem imela letos priložnost se vrniti v 1. razred. Všeč mi je ideja, da bi se pouka v šoli lotili drugače. Vesela sem bila, da se je šola vključila v proces formativnega spremljanja zn... 1. razred okolje 11. apr. 2024 Prva triada
Andreja Jurkovič Spremljanje znanja pri urah dodatne strokovne pomoči V predstavljenem primeru je opisano delo z učencem, ki v letošnjem šolskem letu obiskuje 3. razred. Z odločbo o usmeritvi je učenec opredeljen kot dolgotrajno bolan otrok in kot otrok z govorno-jeziko... 2. razred 3. razred DSP slovenščina 29. nov. 2023
Darinka Čobec LIKOVNA UMETNOST Darinka Čobec: darinka.cobec@gmail.com Darinka Čobec z vami deli merila za likovno umetnost, ki so jih na podlagi vzorčnih primerov oblikovali učenci. Po analizi in povratni informaciji so učenci nadg... 2. razred likovna umetnost 28. jun. 2023
Darinka Čobec MERILA ZA BRANJE Darinka Čobec PROCES OBLIKOVANJA MERIL ZA BRANJE (2.r) Učenci so skupaj z učitlejico oblikovali merila za branje s pomočjo posnetka . Učiteljica si je z učenci pogledala vzorčni primer branja. Po ogle... 1. razred 2. razred branje 28. jun. 2023
OPISMENJEVANJE Renata Sešel OBLIKOVANJE MERIL PISANJA ČRK IN SAMOPRESOJE Pri procesu opismenjevanja (spoznavanja velikih tiskanih črk) sem sredi letošnjega šolskega leta začela postopoma uvajati korake formativnega ... 1. razred slovenščina 28. jun. 2023
Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Kako vpeljati samopreverjanje v 1. razredu? Vsak učitelj se je že znašel v situaciji, ko mu je veliko učencev naenkrat prineslo svoje delo v pregled. Ko sem se kot ra... 1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 28. jun. 2023
Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Kako omogočiti učencem pregled nad lastnim napredkom v procesu učenja? Učitelji vsakodnevno opazujemo otroke pri učenju in ugotavljamo, ali gre učenje v pra... 1. razred 2. razred 3. razred likovna umetnost slovenščina 28. jun. 2023
UČENJE in SPREMLJANJE NAPREDKA V BRANJU Andrejka Gabrovec, Melita Čibej Pri učencih 1. razreda so faze branja, v katerih je ob prihodu v šolo posamezen učenec zelo različne, saj učenci prihajajo z različnim predznanjem. Na razvoj tehnike br... 1. razred branje 28. jun. 2023
OŠ Alojza Gradnika Dobrovo, Andrejka Gabrovec UPORABA MERIL IN POVRATNA INFORMACIJA GEOMETRIJSKA TELESA, 2. razred Andrejka Gabrovec V 2. razredu smo obravnavnavali GEOMETRIJSKA TELESA po metodi formativnega spremljanja. Z učenci smo sooblikovali merila uspešnosti za opis telesa. Ko ... 2. razred matematika 28. jun. 2023
Darinka Čobec POT UČENJA IN GOVORNI NASTOP Darinka Čobec in Eva Ambrož Hažič OPIS ŽIVALI lahko kot MEDPREDMETNO POVEZOVANJE UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem o živalih? Kaj me še zanima? RISANJE POTI UČENJA: Učenci so pri nastajanju poti aktivn... 1. razred 2. razred 3. razred slovenščina 28. jun. 2023