Tokrat vam predstavljamo primer medgeneracijskega sodelovanja učencev pri oblikovanju gledališko predstave. Sodelovali so učenci od 1. do 4. razreda podružnične šole. V proces nastanka predstave sva učiteljici vključili elemente Poučevanja 360+.
1. KORAK: UČENJE BESEDILA ZA PREDSTAVO
2. KORAK: OBLIKOVANJE MERIL USPEŠNOSTI
3. KORAK: SAMOPRESOJA IN IZBOLJŠAVE Z MERILI USPEŠNOSTI
Nato smo se na vaji posneli in po ogledu posnetka samoovrednotili s čustvenčki. Pogledali smo katerih meril posameznik še ne dosega in mu podali nasvet za izboljšave. Vedno smo pred samovrednotenjem pogledali nov posnetek. Na vajah smo bili pozorni, da je vsak napredoval in zbral pri naslednjem samovrednotenju čim več zelenih čustvenčkov.
Nismo se snemali na vsaki vaji, smo se pa vrednotili in si podajali povratne informacije v parih. S posamezniki, ki so bili premalo ali preveč kritični do sebe sva se učiteljici še posebej pogovorili.
4. KORAK: SPREMLJANJE NAPREDKA PO POTI UČENJA
Vsa merila sva učiteljici nato vrisali na otočke na gusarskem zemljevidu (številka na otočku je predstavljala zaporedno številko merila na prvem listu). Z gusarsko ladjo so lahko "pluli" na tiste otoke, ki so bili oštevilčeni s številko doseženega merila. Ko so dosegli vsa merila, so lahko prišli do zaklada. Pot so risali s flomastri ali svinčniki. Bili so zelo motivirani, ker so si vsi želeli čimprej priti do zaklada.
Učenci so bili na vajah veliko bolj motivirani in točno so vedeli, kaj pričakujemo od njih in tudi gledališka predstava nam je odlično uspela.
Damjana Nanut in Suzana Volarič, PŠ Drežnica, OŠ Kobarid