Mojca Kacjan Od diagnostike do ocenjevanja znanja 1. Ugotavljanje predznanja in (so)oblikovanje ciljev učenja Učence v uvodu v tematski sklop najprej povabim, da naštejejo vse, kar mislijo, da se bomo v tem tematskem sklopu naučili, sama pa na tablo ... 8. razred angleščina angleščina učenje 7. nov. 2023 Tretja triada
Vesna Perhavec Recitacija in interpretacija pesmi SLOVENSKI JEZIK, 5. razred Učni cilji: 1. Avtorja književnega besedila loči od pripovedovalca, kar pokaže tako, da: Pove, kdo je književno besedilo napisal in kdo ga pripoveduje. Pove, o čem govori u... 27. okt. 2023 Druga triada
Mateja Peršolja Povratna informacija Chat GPT Prispevek predstavlja osebno (pre)izkušnjo uporabe Chat GPT za povratno informacijo pri nadgradnji in izboljšavi člankov. PRVOTNI OSNUTEK ČLANKA O »(ne)odločitvi« za premisivno vzgojo Zadnje mesece po... učenje za starše za učitelje 1. okt. 2023 Podpora učenju
Luka Lavrin Ustvarjanje dogovorov za uspešno učenje Vloga učitelja je več kot le "prenašanje" znanja na učence. Pomembno je tudi, da jih učimo, kako postavljati cilje, sodelovati in odgovorno ravnati. V tem prispevku bom predstavil, kako sem z učenci p... 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred učenje za starše za učitelje 14. sep. 2023 Podpora odnosom
Mateja Peršolja MERILA Učencu omogočajo nadzor nad učenjem. Ločimo merila za: Merila za učenje omogočajo učencem nadzor nad napredkom v procesu učenja. Delujejo kot kazalniki, ki nam pokažejo, ali smo dosegli cilje ali nas ... 1. razred 4. razred 5. razred 8. razred likovna umetnost matematika slovenščina učenje za učitelje 8. avg. 2023 Splošni primeri
Mateja Peršolja DOKAZI O ZNANJU Verjamemo v raznolikost poučevanja, saj se zavedamo, da učenci imajo različne potrebe in načine učenja. Pouk tako poteka na različne načine, ki so v skladu s cilji posamezne ure. Nekaj primerov različ... 6. razred 9. razred matematika učenje za učitelje 8. avg. 2023 Splošni primeri
Ana Canzutti DIAGNOSTIKA PREDZNANJA PRI MATEMATIKI Ana Canzutti Novo poglavje smo začeli z diagnostiko predzadnja . Učenci so bili za skupine naključno žrebani s pomočjo palčic. Odgovorili so na 4 vprašanja. Odgovore so zapisali na posted lističe in j... 7. razred 8. razred matematika 28. jun. 2023 Tretja triada
Mateja Peršolja UČINEK UČENJA Opazujte učinek učenja! Začetek ure začnemo s pogovorom o učenju. Primer, kako izpeljati pogovor boste našli v webinarju Kako začnem šolsko leto za dvig kulture in jezika učenja ali v začetnem tečaju ... 8. razred 9. razred matematika 28. jun. 2023 Tretja triada
Petra Gabriel BRALNA PISMENOST IN VRSTNIŠKA POVRATNA INFORMACIJA Petra Gabriel CILJI: Spoznati obdobja slovenske književnosti, razvrstiti avtorje in dela v posamezno obdobje, z namenom, da lažje razvrščamo avtorje in dela ter jih med seboj primerjamo po načinu pisa... 6. razred 7. razred 8. razred slovenščina 28. jun. 2023 Tretja triada
Mateja Peršolja SPREMLJANJE ZNANJA PRI MATEMATIKI Mateja Peršolja Želja vsakega učitelja so aktivni učenci in dijaki, ki se zavedajo, kaj že znajo in česa še ne. Pa ne le to, želimo si učencev in dijakov, ki se znajdejo in znajo organizirati učenje t... 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred matematika 28. jun. 2023 Tretja triada
Veronika Jelen Polak SPREMLJANJE ZNANJA PRI TUJEM JEZIKU Veronika Jelen Polak Spremljanje napredka in učinka učenja pri tujem jeziku. V procesu formativne pedagogike pravimo temu dokazi o znanju . Slednji omogočajo učitleju vpogled v učinek poučevanja in uč... 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred angleščina 28. jun. 2023 Tretja triada