OPISMENJEVANJE Renata Sešel OBLIKOVANJE MERIL PISANJA ČRK IN SAMOPRESOJE Pri procesu opismenjevanja (spoznavanja velikih tiskanih črk) sem sredi letošnjega šolskega leta začela postopoma uvajati korake formativnega ... 1. razred slovenščina 28. jun. 2023
Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Kako vpeljati samopreverjanje v 1. razredu? Vsak učitelj se je že znašel v situaciji, ko mu je veliko učencev naenkrat prineslo svoje delo v pregled. Ko sem se kot ra... 1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 28. jun. 2023
Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Kako omogočiti učencem pregled nad lastnim napredkom v procesu učenja? Učitelji vsakodnevno opazujemo otroke pri učenju in ugotavljamo, ali gre učenje v pra... 1. razred 2. razred 3. razred likovna umetnost slovenščina 28. jun. 2023
UČENJE in SPREMLJANJE NAPREDKA V BRANJU Andrejka Gabrovec, Melita Čibej Pri učencih 1. razreda so faze branja, v katerih je ob prihodu v šolo posamezen učenec zelo različne, saj učenci prihajajo z različnim predznanjem. Na razvoj tehnike br... 1. razred branje 28. jun. 2023
Andrejka Gabrovec UPORABA MERIL IN POVRATNA INFORMACIJA GEOMETRIJSKA TELESA, 2. razred Andrejka Gabrovec V 2. razredu smo obravnavnavali GEOMETRIJSKA TELESA po metodi formativnega spremljanja. Z učenci smo sooblikovali merila uspešnosti za opis telesa. Ko ... 2. razred matematika 28. jun. 2023
Tina Karničar DOLOČANJE GLASOV V BESEDI Tina Karničar Učenec spremlja svoj napredek pri učenju glasov . Učitelj spremlja učenca in učinek učenja. KORAK: Učenec izbere karton s sličicami. Z lesenimi kljukicami označi položaj glasu v besedi: ... 1. razred slovenščina 28. jun. 2023