Tina Karničar
Učenec spremlja svoj napredek pri učenju glasov. Učitelj spremlja učenca in učinek učenja.
- KORAK: Učenec izbere karton s sličicami. Z lesenimi kljukicami označi položaj glasu v besedi:
- Z zeleno kljukico določi glas na začetku besede.
- Z modro kljukico določi glas v sredini besede.
- Z rdečo kljukico določi glas na koncu besede.
2. KORAK: Povratna informacija Ko učenec določi položaj glasu v vseh besedah, obrne karton, kjer takoj dobi povratno informacijo o tem, kako uspešno je rešil nalogo. Če se barva kljukice ujema z barvo na kartonu, je pravilno določil glas.
3. KORAK: Evidentiranje uspešnosti in napredka
Po opravljeni nalogi učenec dopolni histogram tako, da za vsak pravilno določen glas pobarva ustrezen kvadratek. List opremi s svojim imenom in datumom, ter ga vloži v svojo osebno mapo.
Aktivnost določanja glasov ponovimo spet čez določen čas. Učenec primerja histograme v različnih časovnih obdobjih in tako opazuje svoj napredek. Takšna povratna informacija naredi učenje vidno, kar učence motivira pri nadaljnjem učenju branja.
Kaj so povedali učenci po opravljeni nalogi?
- Naloga je bila zabavna in lahka.
- Če je naloga prelahka, možgančki premalo delajo, ne napredujemo.
- Naloga je bila zahtevna, ker so se v nekaterih besedah skrivala dva enaka glasova. Bila sem zmedena in večkrat preverila.
- Všeč mi je bilo. Tam kjer sta dva enaka glasova sem se odločil tako, da sem dal dve kljukici.
- Bila sem zadovoljna, ko sem videla da imam vse prav. Pravilno znam določit glas v besedi.
- Ko sem barval kvadratke, sem ugotovil, da moram še vaditi.
- Nič ni narobe, če delamo napake. Vem, da moram še vaditi.