Kaj so udeleženci implementirali od zadnjega posveta?
- Učna pot in merila uspešnosti.
- Učno pot.
- Osebno rast, povezanost z učenci, energijo, raziskovanje.
- Učna pot, merila, diagnostika. Brezno učenja, veščine, učinek učenja.
- Da učenci sami določijo cilje učenja.
- Povratna informacija.
- Učna pot, merila.
- Merila uspešnosti.
- Merila skupaj z učenci, brezno, učne poti.
- Že izvajam primere FS pri pouku.
- Pot učenja, učne spretnosti, brezno učenja, merila uspešnosti, povratna informacija.
- Solo taksonomijo.
- Brezno učenja, učna pot, med vrstniško vrednotenje ...
- Pot učenja in merila uspešnosti so vsakodnevna rutina pri pogovoru, pri SLJ, SPO, MAT ... med odmorom.
- Pot učenja, kriteriji uspešnosti, kritični prijatelj, samoevalvacija.
- Učna pot, kriteriji uspešnosti, povrtana informacija, samovrednotenje.
- Korake formativnega učenja.
- Učno pot, merila uspešnosti, dejavnosti za aktivno učenje, delo po skupinah, med vrstniška povratna informacija ...
- Mavrična pot, pot učenja je postala rutina, merila uspešnosti vpeljana v rutino in pri pouku ...
- Osredotočenost na posredovanje kvalitetne Pl.
- Notranja motivacija za učenje.
- To, da živim po načelih formativnega, da diham čisti, sveži zrak, ki vedno pihlja drugače in močneje.
- Učno pot.
- Povratna informacija otroku z besedami, brez točk.
- Brezno učenja, učna pot, vsi koraki FS ...
- Posredovanje povratne informacije. Kriteriji uspešnosti.
- Samorefleksija.
- Povratna informacija.
- Brezno učenja.
- Učne poti, nadgradnja dokazov o učenju.
- Povratna informacija, samoevalvacija.
- Kriteriji uspešnosti in povratna informacija.
- Kriterije uspešnosti.
- Kakšna je tvoja raven zavzetosti?
- Učno pot, brezno učenja, evalvacijske strategije.
- Primere dobre prakse.
- Učna pot, brezno učenja, FS tudi na izven šolskih bivanjih.
- Razvijanje veščin uspešnega učenca.
- Samoocenitev s prsti, povratne informacije učencev, merila po stopnjah.
- Vse korake FS. Brezno učenja.
- Učno pot
- Počasi a vztrajno vključujem posamezne elemente. Na lanskem posvetu sem zelo nazorno spoznala učno pot, ki jo poskušam implementirati tudi v svojo prakso.
- Začrtanje učne poti, določanje ciljev, meril uspešnosti, povratna informacija – v vse smeri.
- Načrtovanje učne poti, kriterije uspešnosti, med vrstniška meditacija, samo vrednotenje, aktivacijo predznanja.
- Kriteriji znanja, aktivacija znanja, samovrednotenje, načrtovanje učne poti.
Ocena
0
0
Za zdaj ni komentarjev.
Deli to vsebino
Povezava za skupno rabo
Deli na socialnih medijih
Deli preko emaila
Prosim prijava deliti to Članek po elektronski pošti.