Vsebina tečaja

Luka je predstavil primer pisanja kratke zgodbe z učenci v 8. razredu. Predstavlja odličen primer, kako učence vodimo čez proces, da lahko izboljšujejo in nadgrajujejo zapis. Ob tem urijo vztrajnost, odgovornost in samokritičnost. Tak način učenja nanje deluje zelo motivacijsko, saj vsak lahko opazi napredek. Učinek učenja je viden pri vsakem učencu.

Vprašanja udeležencev na katera smo odgovarjali ob koncu predstavitve:

  • Kako pa je potekalo ocenjevanje? So dobili vsi isti naslov in so pisali 45 minut? Kot pri SLJ?
  • Mene zanima, če pri podajanju informacije vsakemu učencu popravljate tudi vse jezikovne in druge napake vi ali kako drugače? Na kaj se pri povratni informaciji osredotočite - jezik, besedišče, vsebino?
  • Mene pa zanima, ali ste imeli težave z učenci, ki ne bi bili motivirani za delo (vseeno je šlo za 20 učnih ur) in kako ste rešili ta problem?
Ocena
0 0

Za zdaj ni komentarjev.

da boste prvi pustili komentar.