Na webinarju bomo poiskali odgovore na sledeča vprašanja:

  • Kako voditi proces spremljanja napredka učenca, da ga podpre in spodbudi k sprotnemu učenju in kako izpeljati sumativno ocenjevanje?

  • Kako izpeljati ocenjevanje, da je v skladu s Pravilnikom o ocenjevanju znanja v OŠ?
  • Kako hitreje pridobiti ocene in bolj pravično ocenjevati?

V začetku webinarja smo predstavili mini raziskavo. Dostopna je v blogu Kaj menijo učenci in starši o ocenah. 

V odgovorih učencev v anketi, ki je predstavljena na webinarju, se sliši vpliv zunanjih motivov, ki jih nekateri starši (in tudi učitleji) uporabljajo, da bi otroka spodbudili k učenju. Pomembno se je zavedati, da je tako namen staršev, kot učiteljev dober - spodbuditi otroka k učenju

Otroci in mladi so nam nastavili ogledalo, da se bomo bolje zavedali vpliva in posledic naših ravnanj. Mnenja otrok so predstavljena z namenom, da se teh zavedamo in jih spremenimo, ne pa zato, da se obsojamo.

V webinarju je predstavljen proces spremljanja znanja učenca in učitelja. Predstavljeni so dokazi o znanju, ki jih učenec zbira z namenom, da lahko spremlja, kaj že zna in česa še ne zna. Ob ocenjevanju znanja, ki sledi po merilih za ocenjevanje, samopresoji in povratni informaciji učitelja in sošolcev, učenec ustno zagovarja znanje. V zagovoru se učitelj in učenec pretežno posvetita ciljem, za katere učenec še ni izkazal, da jih dosega oz. ciljem, ki jih učitelj želi ponovno preveriti, z namenom, da bo sodba - ocena čim bolj korektna. Oceni se izkazano znanje ob ustnem zagovoru, ko je učenec dosegel svoj optimum in ne predhodni izdelki ali celo sešteti dosežki izdelkov. Seveda nam predhodni dokazi o znanju pomagajo, k boljši pripravi na ocenjevanje in boljši presoji znanja učenca. 

Več o načinu spremljanja in povratnih informacijah najdete v začetnem spletnem tečaju tečaju Formativno spremljanje znanja. Izkoristite kupon za 80 % popust in kupite tečaj s posnetki in gradivi za samo 30 € (150 €). Pred nakupom vpišite kupon: začenjam30

Webinar je vodila Mateja Peršolja, ki ima več kot dvajsetletne izkušnje s samoregulacijo učenja, formativnim spremljanjem znanja in vidnim učenjem. 

Webinar je dostopen tudi na You Tube in Facebooku.


Ocena
0 0

Za zdaj ni komentarjev.

da boste prvi pustili komentar.