Izkušnje učiteljev s FS
Prisluhnite učiteljem in učencem, ki že leto ali več uporabljajo FS pri poučevanju.
Izkušnje, spoznanja učiteljev z ene iz med slovenskih šol, po enem letu sodelovanja:
- Srečanja, ki jih imamo v okviru skupine za FS so taka, kot bi morale biti vse pedagoške konference: pogovori o kakovosti pouka, načrtovanje izboljšav našega poučevanja.
- Ob uvajanju FS učenci postanejo aktivni, zato pridejo do znanja hitreje, si bolj zapomnijo, znanje je trajnejše.
- Učni proces je s FS postavljen v roke učenca kot posameznika, zave se svojega predznanja, pozna cilj in potek, merila, ki jih sam oblikuje in si sam diktira tempo učenja.
- Spoznavam, da se učence da motivirati, da postanejo aktivni.
- Pri predmetih, kjer je pomembna sistematičnost (struktura), je ta oblika dela poučevanja zelo dobrodošla.
- Zdi se mi ključno to, da skupaj z učenci ozavestimo cilje in pot, po kateri pridemo do teh ciljev.
- Na takih srečanjih dobim ideje za obravnavo določene snovi.
- Navdušuje me motivacija in samostojnost učencev, drugačen pristop do znanja ter medvrstniška pomoč in sodelovanje.
- Na srečanjih dobim zanimive ideje. Vidim, da se da izvajati FS pri različnih predmetih, da ni tako zapleteno, kot sem si predstavljala.
- Navdušena sem nad pozitivno klimo v razredu in sodelovanjem otrok.
- Všeč mi je, ko vidim konkretne primere kolegov, celoten proces in video posnetke.
- Navdušena sem nad pristnostjo, iskrenostjo in realnostjo presoj. Zdaj spoznavam, kako kritične samopresoje zmorejo že šest letniki, če jih znamo voditi v procesu postavljanja meril uspešnosti.
- Spoznavam, kako se spreminja se vloga učitelja, na eni strani in na drugi povečuje vloga učenca, ki postaja aktiven v učnem procesu.
- Navdušuje me spoznanje, da sem na pravi poti.
Ocena
0
0
Za zdaj ni komentarjev.
Pridružite se tečaju
da boste prvi pustili komentar.
Deli to vsebino
Povezava za skupno rabo
Deli na socialnih medijih
Deli preko emaila
Prosim prijava deliti to Video po elektronski pošti.