Course content

Prisluhnite učiteljem in učencem, ki že leto ali več uporabljajo FS pri poučevanju.

Izkušnje, spoznanja učiteljev z ene iz med slovenskih šol, po enem letu sodelovanja:

  • Srečanja, ki jih imamo v okviru skupine za FS so taka, kot bi morale biti vse pedagoške konference: pogovori o kakovosti pouka, načrtovanje izboljšav našega poučevanja.
  • Ob uvajanju FS učenci postanejo aktivni, zato pridejo do znanja hitreje, si bolj zapomnijo, znanje je trajnejše.
  • Učni proces je s FS postavljen v roke učenca kot posameznika, zave se svojega predznanja, pozna cilj in potek, merila, ki jih sam oblikuje in si sam diktira tempo učenja.
  • Spoznavam, da se učence da motivirati, da postanejo aktivni.
  • Pri predmetih, kjer je pomembna sistematičnost (struktura), je ta oblika dela poučevanja zelo dobrodošla.
  • Zdi se mi ključno to, da skupaj z učenci ozavestimo cilje in pot, po kateri pridemo do teh ciljev.
  • Na takih srečanjih dobim ideje za obravnavo določene snovi.
  • Navdušuje me motivacija in samostojnost učencev, drugačen pristop do znanja ter medvrstniška pomoč in sodelovanje.
  • Na srečanjih dobim zanimive ideje. Vidim, da se da izvajati FS pri različnih predmetih, da ni tako zapleteno, kot sem si predstavljala.
  • Navdušena sem nad pozitivno klimo v razredu in sodelovanjem otrok.
  • Všeč mi je, ko vidim konkretne primere kolegov, celoten proces in video posnetke.
  • Navdušena sem nad pristnostjo, iskrenostjo in realnostjo presoj. Zdaj spoznavam, kako kritične samopresoje zmorejo že šest letniki, če jih znamo voditi v procesu postavljanja meril uspešnosti.
  • Spoznavam, kako se spreminja se vloga učitelja, na eni strani in na drugi povečuje vloga učenca, ki postaja aktiven v učnem procesu.
  • Navdušuje me spoznanje, da sem na pravi poti.
Rating
0 0

There are no comments for now.

to be the first to leave a comment.