Darinka Čobec in Eva Ambrož Hažič
OPIS ŽIVALI lahko kot MEDPREDMETNO POVEZOVANJE
- UGOTAVLJANJE PREDZNANJA: Kaj vem o živalih? Kaj me še zanima?
- RISANJE POTI UČENJA: Učenci so pri nastajanju poti aktivno vključeni, narišejo si jo v zvezek in v procesu si označujejo, kje so ter načrtujejo naslednji korak. Tako se učijo postopnega sprejemanja odgovornosti in spoznavajo proces učenja: Kaj znam? Kaj sem naredil? Kaj bo moj naslednji korak?
- AKCIJA, DOKAZI: Na poti učenja nastajajo dokazi o znanju in napredku (npr. miselni vzorec).
- MERILA: Ob prvih vzorčnih primerih govornih nastopov učiteljica z učenci sooblikuje merila odličnega govornega nastopa.
- POSKUSNI NASTOPI IN IZBOLJŠEVANJE: Učenci pripovedujejo drug drugemu. Ob nastopih delajo samopresoje, podajajo drug drugemu povratne informacije (Dobro je bilo … Uspelo ti je … Predlagam, da izboljšaš še …). Pred končnim nastopom učenci pripovedujejo doma še staršem, ki jim tudi lahko dajo nasvet za izboljšanje.
- KONČNI NASTOP pred razredom, učiteljico, samopresoja in po potrebi ocena.