-
Webinar
-
1. Uvod (Mateja Peršolja)
-
2. Formativno spremljanje pri geografiji (Anita Zelenko)
-
3. Formativno spremljanje pri zgodovini in medpredmetno učenje (Angelika Koncut Žorž)
-
4. Formativno spremljanje pri geografiji (Tea Rotovnik)
-
5. Merila za spremljanje znanja
-
5.1 Zgodovina 6. razred
-
5.2 Zgodovina 7. razred
-
5.3 Zgodovina 8. razred
-
5.4 Zgodovina 9. razred
-
6. Zaključek
Vprašanja in sporočila udeležencev
Udeleženci so vprašali:
- Kako vam gre pa to časovno skozi, so ocenjevani pri pouku? Sploh če izkoristijo možnost izboljšanja znanja.
- Jaz se bojim, da bi nekateri to izkoriščali - da bi samo poskušali, ker imajo potem možnost izboljšave?
- Ali opažate, da so višje ocene odkar se poslužujete tega načina poučevanja?
- Kako se obnesejo pogovorne ure za učence, koliko se jih poslužujejo?
Udeleženci so sporočili:
- Pri formativnem ni bistvo ocena, ampak opolnomočenje učencev, da še pred ocenjevanjem vedo "kakšno oceno " bodo dobili, ker je to posledica njihovega dela, učenja. Hvala Aniti za dober nazoren vpogled primere FS.
- "Pot učenja" je zanimivo orodje.
- Nagovorila me je zlasti ideja, da brez dobrih medsebojnih odnosov ni učenja. Vsekakor bom na tem področju naredila več.
- Zelo uporabno se mi je zdelo kako učence ob začetku leta povabi k razmišljanju o lastnih ciljih pri predmetu. Super se mi zdijo dokazi znanja.
- Pri geografiji delam podobno, kot je predstavila Angelika, pišejo pismo iz Afrike, kjer so na potovanju.
- Zelo dobra ideja. Primer s pismom je uporabila tudi kolegica zgodovinarka. Ni ocenjevala, je bila pa zelo pozitivno presenečena nad izdelki učno šibkih učencev.
- Jaz sem delala to pri prazgodovini - da se vživijo v dečka/deklico iz prazgodovine (izbere iz katere dobe) in opiše en dan.
- Ena ocena iz dveh predmetov - odlična ideja.
- Zelo všeč mi je sistematično vpeljevaje ciljev pri učencih, da jih zares ponotranjijo. Hvala.
- Zelo zanimive vsebine...hvala vam!
- Kako vam gre pa to časovno skozi, so ocenjevani pri pouku? Sploh če izkoristijo možnost izboljšanja znanja.
- Jaz se bojim, da bi nekateri to izkoriščali - da bi samo poskušali, ker imajo potem možnost izboljšave?
- Ali opažate, da so višje ocene odkar se poslužujete tega načina poučevanja?
- Kako se obnesejo pogovorne ure za učence, koliko se jih poslužujejo?
Udeleženci so sporočili:
- Pri formativnem ni bistvo ocena, ampak opolnomočenje učencev, da še pred ocenjevanjem vedo "kakšno oceno " bodo dobili, ker je to posledica njihovega dela, učenja. Hvala Aniti za dober nazoren vpogled primere FS.
- "Pot učenja" je zanimivo orodje.
- Nagovorila me je zlasti ideja, da brez dobrih medsebojnih odnosov ni učenja. Vsekakor bom na tem področju naredila več.
- Zelo uporabno se mi je zdelo kako učence ob začetku leta povabi k razmišljanju o lastnih ciljih pri predmetu. Super se mi zdijo dokazi znanja.
- Pri geografiji delam podobno, kot je predstavila Angelika, pišejo pismo iz Afrike, kjer so na potovanju.
- Zelo dobra ideja. Primer s pismom je uporabila tudi kolegica zgodovinarka. Ni ocenjevala, je bila pa zelo pozitivno presenečena nad izdelki učno šibkih učencev.
- Jaz sem delala to pri prazgodovini - da se vživijo v dečka/deklico iz prazgodovine (izbere iz katere dobe) in opiše en dan.
- Ena ocena iz dveh predmetov - odlična ideja.
- Zelo všeč mi je sistematično vpeljevaje ciljev pri učencih, da jih zares ponotranjijo. Hvala.
- Zelo zanimive vsebine...hvala vam!
Ocena
0
0
Za zdaj ni komentarjev.
Pridružite se tečaju
da boste prvi pustili komentar.
Deli to vsebino
Povezava za skupno rabo
Deli na socialnih medijih
Deli preko emaila
Prosim prijava deliti to Članek po elektronski pošti.