Vsebina tečaja

Vprašanja in sporočila udeležencev

Udeleženci so vprašali:
- Kako vam gre pa to časovno skozi, so ocenjevani pri pouku? Sploh če izkoristijo možnost izboljšanja znanja.
-  Jaz se bojim, da bi nekateri to izkoriščali - da bi samo poskušali, ker imajo potem možnost izboljšave?
- Ali opažate, da so višje ocene odkar se poslužujete tega načina poučevanja?
- Kako se obnesejo pogovorne ure za učence, koliko se jih poslužujejo?

Udeleženci so sporočili:
- Pri formativnem ni bistvo ocena, ampak opolnomočenje učencev, da še pred ocenjevanjem vedo "kakšno oceno " bodo dobili, ker je to posledica njihovega dela, učenja. Hvala Aniti za dober nazoren vpogled primere FS.
- "Pot učenja" je zanimivo orodje.
- Nagovorila me je zlasti ideja, da brez dobrih medsebojnih odnosov ni učenja. Vsekakor bom na tem področju naredila več.
- Zelo uporabno se mi je zdelo kako učence ob začetku leta povabi k razmišljanju o lastnih ciljih pri predmetu. Super se mi zdijo dokazi znanja.
- Pri geografiji delam podobno, kot je predstavila Angelika, pišejo pismo iz Afrike, kjer so na potovanju.
- Zelo dobra ideja. Primer s pismom je uporabila tudi kolegica zgodovinarka. Ni ocenjevala, je bila pa zelo pozitivno presenečena nad izdelki učno šibkih učencev.
- Jaz sem delala to pri prazgodovini - da se vživijo v dečka/deklico iz prazgodovine (izbere iz katere dobe) in opiše en dan.
- Ena ocena iz dveh predmetov - odlična ideja.
- Zelo všeč mi je sistematično vpeljevaje ciljev pri učencih, da jih zares ponotranjijo. Hvala.
- Zelo zanimive vsebine...hvala vam!
Ocena
0 0

Za zdaj ni komentarjev.

da boste prvi pustili komentar.