-
Uvodni modul: TEORIJA OSEBNE SVOBODE IN NOTRANJE MOČI
-
1.2. VIDEO: Nekaj o teoriji izbire (9.25 min)
-
Nekaj o teoriji izbire
-
1.3. VIDEO: Zakaj moramo začeti pri sebi (4.23 min)
-
Začnimo pri sebi_vprašalnik za učitelje
-
1.4. VIDEO: Nagovor učiteljem in skok v morje (1.1 min)
-
Osebni cilji in akcijski načrt
-
Prvi modul: PRVE AKTIVNOSTI Z UČENCI, KI POSTAVIJO NOVE TEMELJE V RAZREDU
-
2.1. VIDEO: Kaj je samoregulacija (10.16 min)
-
Celostno vedenje
-
Ideje za v razred: Prve aktivnosti učencev za prisotnost in sprejemanje
-
2.2 VIDEO: Učenje novih izbir vedenja in komunikacija med učenci (4.24 min)
-
Aktivnosti za boljše počutje
-
Misli in besede za boljše počutje
-
2.3. VIDEO: Vprašanja za učitelje, ki podpirajo celostno vedenje (1.10 min)
-
Vprašanja za osebno rast
-
-
Drugi modul: SAMOZAVEDANJE - KO SE UMIRIM, LAHKO IZBEREM
-
3.1. VIDEO: O dečku Bistriju in ponoreli opici (3.26 min)
-
Bistri in ponorela opica (plakat za učence)
-
3.2. VIDEO: Kako odstranimo misli, ki nas ne podpirajo (2.56 min)
-
-
VAJE IN RAZLIČNE TEHNIKE UMIRJANJA
-
3.3. VIDEO: Napoved vaj za umirjanje (0.31 min)
-
3.4. VIDEO: Tačko Dlačko in prvo dihanje (2.23 min)
-
3.5. VIDEO: Dihanje v prstke (3.11 min)
-
3.6. VIDEO: Krogla (3.41 min)
-
3.7. VIDEO: Vaja z baloni (1.46 min)
-
Ideje za v razred - Samozavedanje
-
-
Tretji modul: MOJE SUPERMOČI
-
4.1. VIDEO: Moje supermoči (6.38 min)
-
4.2. VIDEO: Zakaj supermoči? (1.55 min)
-
Ideje za v razred - Moja supermoč
-
Izdelki otrok: Moje supermoči
-
-
Četrti modul: NA KAJ IMAM VPLIV OZ. KAJ LAHKO KONTROLIRAM?
-
5.1. VIDEO: Krog vpliva (1.41 min)
-
Ideje za v razred: Na kaj imam vpliv?
-
Učni list: Imam vpliv na izbrano vedenje
-
Učni list: Vedenje in čustva
-
-
Peti modul: REŠEVANJE KONFLIKTOV BREZ KRIVDE
-
6.1. VIDEO: Reševanje konfliktov brez krivde (4.17 min)
-
Ideje za v razred: Reševanje konfliktov brez krivde
-
Zapis pogovora med učiteljem in učencem
-
-
Šesti modul: ZAKLJUČEK
-
7.1. Kako naprej (3.39 min)
-