OPIS WEBINARJA
Na webinarju so v prvem delu 4 vzgojiteljice predstavile primere s posameznimi elementi formativnega spremljanja znanja.
V drugem delu smo prisluhnili dvem primerom samoregulacije iz prvega razreda.

VSEBINA WEBINARJA
1. Uvod (Mateja Peršolja) 

2. Prepoznavanje čustev pri enoletnikih (Lavra Peršolja) 
3. Aktivno učenje v naravi (Mariza Koncut)
4. Od zrna do kruha (Erika Gruntar Markovič)
5. Prostor kot element spodbudnega učnega okolja (Tina Kristančič)
6. Samopresoja za vsako šolsko uro (Nataša Lenarčič)
7. Priprave, merila, dokazi o znanju, mape dosežkov in komunikacija s starši (Renata Sešel)

UDELEŽENCI SO OPAZILI IN POHVALILI

  • Hvala vam, da razvijate čustveno inteligenco tudi pri najmlajših in se o tem pogovarjate z njimi.
  • Kaj vidim? Sodelovanje, vključenost, vztrajnost, iznajdljivost, pogum … večja je veja, raje jo imajo. :-)

  • Super ideja za označitev kotičkov!

  • Vsem trem pohvale, saj čutite otroke, hkrati jih navajate na aktivno učenje, empatijo in sodelovalno učenje. Zdi se mi, da so vzgojiteljice v tem boljše od nas učiteljic. Mi smo navajeni poučevati. Sem vam hvaležna.

  • Navdušili ste me z vašim pristopom in občutkom za učence. Pobožali pa s koroškim narečjem; hvala.❤️

  • Draga Renata, hvala za zvrhan koš idej.😉

  • Vse predstavitve so bile izjemne. Opaziti je vključenost otrok v vse aktivnosti. Izkazujejo lahko svoje spretnosti na lasten način, razvijajo delavnost, odgovornost, radovednost, se učijo ob aktivni interakciji s sovrstniki, razvijajo samoregulacijo učenja. Bravo!!!

  • Renata, čestitke! Tole je bilo izjemno. Kaj nesem s seboj? Daj mi petko!

  • Renata je slikovito in zanimivo predstavila vse korake FS konkretno. To bi bilo potrebno pokazati širši množici učiteljev. Predvsem skeptikom.





Ocena
0 0

Za zdaj ni komentarjev.

da boste prvi pustili komentar.