-
Uvod
-
O samopresoji in vsebini tečaja
-
1. Korak: PREDSTAVITEV CILJEV UČENJA
-
Kako predstaviti cilje učenja?
-
Povzetek
-
-
2. Korak: PROCES UČENJA IN DOKAZI ZNANJA
-
Aktivno učenje učncev in dokazi o znanju
-
Povzetek
-
Piramida učenja
-
Razporejena vaja
-
Krivulja pozabljanja in krivulja učenja
-
Ekperiment strnjena in razporejena vaja
-
Nekaj izhodišč za pomoč učencem pri osmišljanju učenja
-
-
3. Korak: PREDSTAVTEV MERIL oz. KRITERIJEV USPEŠNOSTI
-
Merila oz. kriteriji uspešnosti
-
Povzetek
-
-
4. Korak: SAMOPRESOJA
-
Samopresoja učencev, začetek vaših sprememb
-
Povzetek
-
-
GRADIVA
-
Primeri za uporabo v razredu
-
Obrazec (s primeri meril) za spremljanje ali ocenjevanje izdelka - UČITELJ
-
Primer dokaza o znanju
-
Merila za spremljanje - MAT
-
Preverjanje znanja - MAT 8.r
-
Merila uspešnosti - LUM 1.r
-
Merila - Deklamacija 1.r (ček lista)
-
Spremljanje znanja - trikotniki
-
Merila 5.r SLJ - Novica
-
Nadaljevanje razvoja samopresoje
-
Samopresoja v 1. razredu
-
Samopresoja doseganja cilja v 8. razredu
-
-
BONUS: Posnetki webinarjev
-
Posnetek webinarja predstavitve primerov samopresoje od 1.r do srednje šole
-
Zoom webinar z udeleženci tečaja 5.5.2021
-
-
Primeri tečajnikov
-
TJA - Polona Lilić
-
MAT 4.r - Renata Mastnak
-
OKOLJE 2.r - Natalija Grlič s PI
-
-
Potrdilo
-
Potrdilo o udeležbi
-