​Posnetek webinarja: Kako je ocenjevanje znanja lahko bolj lahkotno

Ocenjevanje je vedno aktualna tema, ki je na naših webinarjih vedno na sporedu. Letos bomo na webinarju poiskali odgovore na vprašanja:

  • Kako doseči, da se učenci učijo tudi, če jih ne ocenjujem?

  • Kako učence pravično oceniti?

  • Kako doseči, da se učenci in dijaki ne bodo izogibali  ocenjevanj?

  • Kdaj smo ob ocenjevanju znanja v skladu s pravilnikom o ocenjevanju v osnovni šoli in, kdaj ne?

  • Kako oceniti znanje, če uporabljam formativno spremljanje?

  • Ocenjevanje portfolia.
  • Priložnosti in pasti novega pravilnika o ocenjevanju znanja.

Na webinarju boste lahko izpostavili izzive povezane z ocenjevanjem in zanje bomo skupaj poiskali rešitve.

Priporočamo ogled webinarjev na temo ocenjevanja znanja preteklih let: 

1. Ocenjevanje znanja (kako preprečiti kampanjsko učenje, kako doseči, da se učenci realno presojajo, kako si učenci sami zaključujejo ocene) https://begrejt.si/slides/ocenjevanje-znanja-83

2. Kako in zakaj spremljati učinek učenja, kako si olajšati oblikovanje opisne ocene s SOLO taksonomijo: https://begrejt.si/slides/formativno-spremljanje-in-ucinek-ucenja-43

3. Ali je formativno spremljanje usklajeno s pravilnikom o ocenjevanju znanja v OŠ? Kaj je in kaj ni formativno spremljanje? Pogovor z nekdanjim šolskim inšpektorjem: https://begrejt.si/blog/podpora-ucenju-20/ali-je-formativno-spremljanje-usklajeno-s-pravilnikom-o-preverjanju-in-ocenjevanju-znanja-v-osnovni-soli-192


Takoj po webinarju si boste lahko natisnili potrdilo o udeležbi.

Ocena
0 0

Za zdaj ni komentarjev.

da boste prvi pustili komentar.