Opis webinarja in uporabne povezave
Posnetek webinarja: Kako je ocenjevanje znanja lahko bolj lahkotno
Ocenjevanje je vedno aktualna tema, ki je na naših webinarjih vedno na sporedu. Na webinarju smo iskali odgovore na vprašanja:
Kako doseči, da se učenci učijo tudi, če jih ne ocenjujem?
Kako učence pravično oceniti?
Kako doseči, da se učenci in dijaki ne bodo izogibali ocenjevanju?
Kdaj smo ob ocenjevanju znanja v skladu s pravilnikom o ocenjevanju v osnovni šoli in, kdaj ne?
Kako oceniti znanje, če uporabljam formativno spremljanje?
- Ocenjevanje portfolia.
- Priložnosti in pasti novega pravilnika o ocenjevanju znanja.
Na webinarju boste lahko izpostavili izzive povezane z ocenjevanjem in zanje bomo skupaj poiskali rešitve.
Priporočamo ogled webinarjev na temo ocenjevanja znanja preteklih let:
1. Ocenjevanje znanja (kako preprečiti kampanjsko učenje, kako doseči, da se učenci realno presojajo, kako si učenci sami zaključujejo ocene) https://begrejt.si/slides/ocenjevanje-znanja-83
2. Kako in zakaj spremljati učinek učenja, kako si olajšati oblikovanje opisne ocene s SOLO taksonomijo: https://begrejt.si/slides/formativno-spremljanje-in-ucinek-ucenja-43
3. Ali je formativno spremljanje usklajeno s pravilnikom o ocenjevanju znanja v OŠ? Kaj je in kaj ni formativno spremljanje? Pogovor z nekdanjim šolskim inšpektorjem: https://begrejt.si/blog/podpora-ucenju-20/ali-je-formativno-spremljanje-usklajeno-s-pravilnikom-o-preverjanju-in-ocenjevanju-znanja-v-osnovni-soli-192
Takoj po webinarju si lahko natisnete potrdilo o udeležbi.
Za zdaj ni komentarjev.
Deli to vsebino
Povezava za skupno rabo
Deli na socialnih medijih
Deli preko emaila
Prosim prijava deliti to Članek po elektronski pošti.