Regijsko srečanje na OŠ Polzela

Prijava prispevka na Tržnico znanja

Sprejeli bomo največ 25 predstavitev v različnih starostnih obdobjih. V kolikor bi radi predstavili primere odlične prakse tako s področja poučevanja, spremljanja znanja kot tudi uporabe sodobnih tehnologij, vas vabimo, da prijavite vaš prispevek.


Vsebine, ki jih želimo deliti, vključujejo:

  • posamezne elemente formativnega spremljanja, npr. Kako z učenci pripravite različne načine za diagnostiko predznanja? Na kakšne načine zbirate dokaze o znanju? Kako vpeljujete povratno informacijo? itd
  • celoten proces formativnega spremljanja, predstavljen na konkretnem primeru,
  • dobrodošle so vsebine, povezane z umetniškimi predmeti: Kako formativno spremljate pouk glasbe, likovne umetnosti, plesa, športa;
  • Kako pouk gozdne pedagogike zapeljete skozi proces formativnega spremljanja

Merila, ki jih upoštevamo pri izboru so:

  • vsebina je povezana s poučevanjem formativnega spremljanja,
  • primeri dobrih praks, ki navdihujejo oz. ste (kot avtor) prepoznali učinek učenja pri učencih,
  • dokazi o predstavljeni vsebini: fotografije izdelkov otrok, zvezki, učna gradiva, povezana z vsebino, plakatki s povzetki vsebine ali vašimi ugotovitvami, didaktični material, ki ste ga uporabili … skratka čim več konkretnih "dokazov", da si obiskovalci lažje predstavljajo proces v razredu

Predstavitev poteka v obliki stojnice. To pomeni, da imate na voljo dve šolski mizi in pano (če želite), kamor razstavite vaše materiale. Obiskovalci se sprehajajo med "stojnicami", vi pa ste na voljo za razlago, pomoč, skratka za vse, kar jih zanima.

Opis prispevka

 

Naloži slike primerov v novem oknu 
Naložite lahko do 10 fotografij ali dokumentov.
Po naloženih fotografijah se vrnite nazaj na to stran.


Kontaktni podatki

Kako lahko naša ekipa stopi v stik z vami?

Opis

  • Upoštevajte vse spodaj navedene točke:
  • 1. Kaj boste predstavili? Največ tri stvari, izpostavite eno. Premislite, kaj vam gre najbolje.

  • 2. Kratek opis predstavljenega primera (max ½ A4).

    3. Ali prispevek vključuje formativno spremljanje oz. vidno učenje?

4. Za katero starostno obdobje predstavljate? (1. triletje, 2. triletje, 3. triletje in SŠ)

Primer stojnice: