Mateja Peršolja POT UČENJA Načrtujte pot do cilja skupaj z otrokom! Poznavanje cilja in poti do cilja otroku ponuja vpogled v proces in olajša načrtovanje ter (samo)presojo in (samo)regulacijo. Pot učenja starše razbremeni kont... for parents for teachers learning Jun 28, 2023 For parents
OŠ Preska, Nina Poljanšek PODPORA OTROKU PRI SAMOSTOJNEM UČENJU KRITERIJI ZA GOVORNI NASTOP SLOVENŠČINA (6. razred) S hčerko sva glede na navodila, ki jih je za govorni nastop dobila v šoli, sooblikovali merila uspešnosti. Hči se je ob vaji samovrednotila in dobil... for parents learning Jun 28, 2023 For parents
Mateja Peršolja KAKO PODPRETI OTROKA PRI UČENJU? V zadnjem času je na moj naslov prišlo nekaj prošenj staršev, da jim na preprost način pojasnim, kaj je formativno spremljanje, ker se jim zdi, da njihova učiteljica tega ne dela prav. V prispevku si ... for parents learning Jun 28, 2023 For parents
Mateja Peršolja STRATEGIJE ZA SAMOPOMOČ in ZAUPANJE Učenec ve, kaj narediti tudi takrat, ko se mu pri učenju zatakne (Hattie). Na primer, ko ne zna več nadaljevati reševanja naloge ali ne ve kako se lotiti problema, zapisa … Učenje uporabe strategij sa... for teachers learning Jun 28, 2023 Learning support
Mateja Peršolja POT UČENJA Naredite učenje vidno J. Hattie Kako najpogosteje izgleda naše poučevanje? Odgovor na to vpršanje sem že leta 2015 slišala na seminarju pri Dylanu Wilamu. Poglejmo na primeru, ki ga je Hattie opisal v... for parents for teachers learning Jun 28, 2023 Learning support
Mateja Peršolja RAVEN VKLJUČENOSTI (Frey & Fisher: Teaching, Persevering, & Thriving) RAVEN VKLJUČENOSTI IN ZAVZETOSTI PRI UČENJU Vabimo vas, da si vzamete trenutek za refleksijo in razmislek o različnih ravneh učne vključenosti, ki se pojavljajo v vašem razredu. Z učenci lahko odigraj... for teachers learning Jun 28, 2023 Learning support