Mateja Peršolja SPREMLJANJE ZNANJA PRI MATEMATIKI Mateja Peršolja Želja vsakega učitelja so aktivni učenci in dijaki, ki se zavedajo, kaj že znajo in česa še ne. Pa ne le to, želimo si učencev in dijakov, ki se znajdejo in znajo organizirati učenje t... 6th grade 7th grade 8th grade 9th grade mathematics Jun 28, 2023 3rd Educational Cycle
OKOLJE: Človeško telo CILJ: Učenec prepozna, pokaže, poimenuje zunanje dele telesa. Učenec pridobi socialne veščine (delo in sodleovanje v paru in skupini) ter delovne navade. Predznanje: Proces formativnega sprmeljanja s ... 1st grade the environment Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
Saša Kravos POT UČENJA IN SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Kako omogočiti učencem pregled nad lastnim napredkom v procesu učenja? Učitelji vsakodnevno opazujemo otroke pri učenju in ugotavljamo, ali gre učenje v pra... 1st grade 2nd grade 3rd grade Fine Art Slovene Jun 28, 2023 1st Educational Cycle
Mateja Peršolja KAKO PODPRETI OTROKA PRI UČENJU? V zadnjem času je na moj naslov prišlo nekaj prošenj staršev, da jim na preprost način pojasnim, kaj je formativno spremljanje, ker se jim zdi, da njihova učiteljica tega ne dela prav. V prispevku si ... for parents learning Jun 28, 2023 For parents
Mateja Peršolja RAVEN VKLJUČENOSTI (Frey & Fisher: Teaching, Persevering, & Thriving) RAVEN VKLJUČENOSTI IN ZAVZETOSTI PRI UČENJU Vabimo vas, da si vzamete trenutek za refleksijo in razmislek o različnih ravneh učne vključenosti, ki se pojavljajo v vašem razredu. Z učenci lahko odigraj... for teachers learning Jun 28, 2023 Learning support