Udeleženci so od zadnjega posveta implementirali
Učna pot in merila uspešnosti.
Osebno rast, povezanost z učenci, energijo, raziskovanje.
Učna pot, merila, diagnostika. Brezno učenja, veščine, učinek učenja.
Da učenci sami določijo cilje učenja.
Povratno informacijo.
Merila uspešnosti.
Merila skupaj z učenci, brezno, učne poti.
Pot učenja, učne spretnosti, brezno učenja, merila uspešnosti, povratna informacija.
Solo taksonomijo.
Brezno učenja, učna pot, med vrstniško vrednotenje …
Pot učenja in merila uspešnosti so vsakodnevna rutina pri pogovoru, pri SLJ, SPO, MAT … med odmorom.
Pot učenja, kriteriji uspešnosti, kritični prijatelj, samoevalvacija.
Korake formativnega učenja.
Učno pot, merila uspešnosti, dejavnosti za aktivno učenje, delo po skupinah, med vrstniška povratna informacija …
Mavrična pot, pot učenja je postala rutina, merila uspešnosti vpeljana v rutino in pri pouku …
Osredotočenost na posredovanje kvalitetne Pl.
Notranja motivacija za učenje.
To, da živim po načelih formativnega, da diham čisti, sveži zrak, ki vedno pihlja drugače in močneje.
Povratna informacija otroku z besedami, brez točk.
Brezno učenja, učna pot, vsi koraki FS …
Samorefleksija.
Učne poti, nadgradnja dokazov o učenju.
Kakšna je tvoja raven zavzetosti?
Učno pot, brezno učenja, evalvacijske strategije.
Primere dobre prakse.
Učna pot, brezno učenja, FS tudi na izven šolskih bivanjih.
Razvijanje veščin uspešnega učenca.
Samoocenitev s prsti, povratne informacije učencev, merila po stopnjah.
Vse korake FS. Brezno učenja.
Počasi a vztrajno vključujem posamezne elemente. Na lanskem posvetu sem zelo nazorno spoznala učno pot, ki jo poskušam implementirati tudi v svojo prakso.
Začrtanje učne poti, določanje ciljev, meril uspešnosti, povratna informacija – v vse smeri.
Načrtovanje učne poti, kriterije uspešnosti, med vrstniška meditacija, samo vrednotenje, aktivacijo predznanja.
Kriteriji znanja, aktivacija znanja, samovrednotenje, načrtovanje učne poti.
There are no comments for now.