Predstavitev Poučevanja 360+ in korakov v procesu poučevanja, od diagnostike predznanja do končne evalvacije.

Predstavitev je bila pripravljena za študente, v sodelovanju s Šštudentskim svetom Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani, s katerim sodelujemo že od leta 2019. Na predstavitvah smo v teh letih gostili že več kot 500 študentov in učiteljev.

Posnetek webinarja je razdeljen na dva dela. 

V uvodu smo:

- se predstavili,

- naredili samopresojo

- si pogledali posnetek samopresoje  v razredu,

- in z udeleženci naredili kratko aktivnost za ugotavljanje predznanja. 

V drugem delu smo:

- predstavili Poučevanje 360+ in cel proces.

Udeleženci so po predstavitvi povedali:

  • Veliko konkretnih primerov, sploh iz matematike, ki je moje področje. Na faksu me v smisel formativnega spremljanja niso prepričali, to srečanje pa ja!

    Všeč mi je bilo v praksi in na primerih videti kaj obsega pojem "formativno spremljanje".
  • Na faksu se učimo veliko nekih motivacijskih strategij, ki se osredotočajo na to kar mi kot učitelji počnemo v razredu. Zanimivo je, da s tem procesom tega ne potrebujemo.

  • Zelo zanimiva delavnica, prvo bom začela od sebe, in sebe formativno spremljala, potem pa to prenesla v učilnico in na pouk 🙂

  • Hvala, taka prijetna srečanja mi dajo potrditev in nov elan za delo v tem hektičnem svetu, posebej decembru, da ohranimo svoje notranje ravnovesje, ki ga potem "širimo" okoli sebe v mirno in urejeno šolsko okolje, ki zagotavlja varno okolje vsem.  

  • Nazorna in zanimiva predstavitev formativnega spremljanja. Poskušala ga bo še bolj kakovostno vključiti v pouk. Hvala.