Ko razred zadiha

Praktična podpora za čustveno pismenost in odgovorno vedenje otrok


Spletni tečaj za učitelje, ki vključuje:

- razlago našega vedenja,
- različne primere aktivnosti za prenos v razred,
- dihalne vaje, 
- gradivo in učne liste za utrjevanje.


Pripravljen je tako, da z razlago vsake nove teme najprej podpre učitelje, jim da priložnost za razmislek in delo na sebi. 
V vsakem poglavju so konkretne ideje za delo z učenci predstavljene na različne načine: z video razlagami predavateljice, s posnetki iz razreda, z natančnimi zapisi korakov, kako izpeljati posamezno temo in z učnimi listi za takojšnjo uporabo v razredu.


Šest ključnih ciljev spletnega tečaja:

  1. Razumeti, kako delujejo možgani pri čustvenih odzivih, in kako to vpliva na izbiro vedenja. (Učitelji spoznajo ozadje čustvene regulacije in povezanost z izbiro odziva.)

  2. Učence voditi k samozavedanju – opazovanju misli, občutkov in telesnih zaznav brez presoje. (Otroci se učijo prepoznavati, kaj se z njimi dogaja, in to tudi poimenovati.)

  3. Uporabiti preproste vaje (dihanje, čuječnost, zgodbe) za umirjanje in zavestno prisotnost v razredu. (Učenci razvijajo orodja za samoregulacijo, ki jih lahko uporabljajo vsak dan.)

  4. Vzpostaviti jezik izbire in notranje kontrole – brez prisile, kazni ali občutka krivde. (Učitelji spodbujajo odgovorno vedenje z razumevanjem, ne z nadzorom.)

  5. Učencem približati konstruktivno reševanje konfliktov in spoštljivo izražanje svojih potreb. (Otroci se naučijo poslušati, izraziti sebe in sprejeti, da lahko vplivajo nase, ne na druge.)

  6. Povezati osebno rast učitelja z razredno kulturo – za dolgoročne spremembe in občutek podpore. (Učitelji se počutijo opolnomočeni, povezani in pripravljeni za vsakdanji razredni izziv.)


Spletni tečaj je zasnovan tako, da ga učitelji lahko uporabljajo samostojno.

Odlično pa se navezuje in podpira program Preventivne delavnice za učence (od 1. do 5. razreda), ki ga predavateljica Nataša Lenarčič izvaja po šolah.


Rating
0 0

There are no comments for now.

to be the first to leave a comment.