OPISMENJEVANJE Renata Sešel OBLIKOVANJE MERIL PISANJA ČRK IN SAMOPRESOJE Pri procesu opismenjevanja (spoznavanja velikih tiskanih črk) sem sredi letošnjega šolskega leta začela postopoma uvajati korake formativnega ... 1st grade Slovene Jun 28, 2023
Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Kako vpeljati samopreverjanje v 1. razredu? Vsak učitelj se je že znašel v situaciji, ko mu je veliko učencev naenkrat prineslo svoje delo v pregled. Ko sem se kot ra... 1st grade 2nd grade 3rd grade 4th grade Jun 28, 2023
Saša Kravos POT UČENJA IN SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Kako omogočiti učencem pregled nad lastnim napredkom v procesu učenja? Učitelji vsakodnevno opazujemo otroke pri učenju in ugotavljamo, ali gre učenje v pra... 1st grade 2nd grade 3rd grade Fine Art Slovene Jun 28, 2023
UČENJE BRANJA IN FORMATIVNO SPREMLJANJE Andrejka Gabrovec, Melita Čibej Pri učencih 1. razreda so faze branja, v katerih je ob prihodu v šolo posamezen učenec zelo različne, saj učenci prihajajo z različnim predznanjem. Na razvoj tehnike br... 1st grade reading Jun 28, 2023
Andrejka Gabrovec UPORABA MERIL IN POVRATNA INFORMACIJA GEOMETRIJSKA TELESA, 2. razred Andrejka Gabrovec V 2. razredu smo obravnavnavali GEOMETRIJSKA TELESA po metodi formativnega spremljanja. Z učenci smo sooblikovali merila uspešnosti za opis telesa. Ko ... 2nd grade mathematics Jun 28, 2023
Tina Karničar DOLOČANJE GLASOV V BESEDI Tina Karničar Učenec spremlja svoj napredek pri učenju glasov . Učitelj spremlja učenca in učinek učenja. KORAK: Učenec izbere karton s sličicami. Z lesenimi kljukicami označi položaj glasu v besedi: ... 1st grade Slovene Jun 28, 2023