​Nadaljevanje webinarja, Kako je ocenjevanje znanja lahkotnejše, bomo nadaljevali z izkušnjami udeležencev iz prakse in nadgradnjo s priložnostmi, ki jih ponuja nov pravilnik o ocenjevanju.

Na webinarju, ki bo potekal ob vašem aktivnem sodelovanju, bomo pogledali:

  • Kako nam uspeva doseči, da se učenci učijo sproti tudi, če jih ne ocenjujem (izkušnje udeležencev iz prvega webinarja). Vabim vas, da si ga pogledate: https://begrejt.si/slides/kako-je-lahko-ocenjevanje-znanja-lahkotnejse-124

  • Kako organizirati ustno ocenjevanje, da teče hitreje?

  • Kaj nam ponuja nov pravilnik o ocenjevanju znanja.
  • Ocenjevanje portfolia.

  • Ocenjevanje več predmetov hkrati.

Na webinarju boste lahko izpostavili izzive povezane z ocenjevanjem in zanje bomo skupaj poiskali rešitve.

Priporočamo odgled webinarjev na temo ocenjevanja znanja preteklih let:

1. Ocenjevanje znanja (kako preprečiti kampanjsko učenje, kako doseči, da se učenci realno presojajo, kako si učenci sami zaključujejo ocene) https://begrejt.si/slides/ocenjevanje-znanja-83

2. Kako in zakaj spremljati učinek učenja, kako si olajšati oblikovanje opisne ocene s SOLO taksonomijo: https://begrejt.si/slides/formativno-spremljanje-in-ucinek-ucenja-43

3. Ali je formativno spremljanje usklajeno s pravilnikom o ocenjevanju znanja v OŠ? Kaj je in kaj ni formativno spremljanje? Pogovor z nekdanjim šolskim inšpektorjem: https://begrejt.si/blog/podpora-ucenju-20/ali-je-formativno-spremljanje-usklajeno-s-pravilnikom-o-preverjanju-in-ocenjevanju-znanja-v-osnovni-soli-192


Takoj po webinarju si boste lahko natisnili potrdilo o udeležbi.

Rating
0 0

There are no comments for now.

to be the first to leave a comment.