O TEČAJU
Pred vami je kratek tečaj z videoposnetki iz razreda. V njem boste v več nekajminutnih posnetkih opazovali Matejo Peršolja pri vodenju samopresoje in pogovora z učenci o učenju.
Nasvet: Če se vam ob kliku na video posnetek ne pokaže slika, stisnite na vrhu izhod iz celozaslonskega načina ali na meniju levo izberite drugo vsebino in se vrnite nazaj na prvotni video.
1. Kako jasno izpostaviti cilj ure, da učenci vedo, kaj se učijo.
2. Kako opredeliti, kaj pomeni dosegati cilj ure oz. učencem jasno predstaviti merila (kriterije) uspešnosti za posamezen cilj.
3. Kako izpeljati samopresojo na preprost in hiter način, ki od učitelja ne zahteva dodatnega dela, priprave ali kopiranja.
4. Kako učencem pokazati, kaj namen samopresoje in vzpostaviti varno okolje, kjer je neznanje dovoljeno in dobrodošlo.
5. Kako učencem pokazati, kaj pomeni doseganje meril ali če dvignem 4 prstke.
6. Vodenje pogovora o učenju in osmišljanje treninga (domačih nalog).
7. Kako učence učiti, da si izberejo naloge v skladu s predznanjem in njihovimi cilji.
Na tej povezavi lahko oddate nezavezujočo ponudbo za opazovanje in vodenje pogovorov z učenci o učenju na vaši šoli.
V prvem videu prisluhnite spoznanjem učiteljice, ki je opazovala uro na kateri smo snemali Matejo Peršolja pri vodenju učencev. Slišali boste, kaj je učiteljica že naslednjo uro uporabila v enem od razredov in odkrili, kaj je ob tem doživela.
There are no comments for now.