Klaudia Urbančič Napet kot struna - kdaj zvenijo citre najbolje? Učitelji glasbe vedo, koliko vaje je potrebne, da učenec spozna glasbilo, strune, negovanje in hranjenje glasbila ter vaje prstov, gibov, hitrosti, poslušanja, čakanja, pritiska na določeno mesto, bra... for parents for teachers learning Jul 9, 2024
Nataša Lenarčič Razližni pogledi in pričakovanja na vzgojo Dragi starši, imate kdaj občutek, da: - z vzgojitelji-cami ali učitelji-cami stojite na nasprotnih bregovih, - niste slišani ali razumljeni, - vaše delo in vlaganje v otroka ni cenjeno? Veste, vsi ima... Apr 22, 2024
Nataša Lenarčič Kako naj se otrok postavi zase? Uvod z dogodkom iz razreda Z učenci, stari so šest let, sedimo v krogu. Pogovarjamo se o odnosih. Mija potoži, da ji ni všeč, ker se Valerija do nje nesramno obnaša. Vprašam jo: »Bi podelila z njo, ka... for parents for teachers relationships Apr 22, 2024
Mateja Peršolja The journey is more important than the destination During and after school closures, parents have become more involved in their children's education, whether intentionally or unintentionally. According to many, even more than teachers and parents woul... for parents for teachers learning Aug 10, 2023
Mateja Peršolja Strah ob ocenjevanju Ob ocenjevanju slišim stisko učenke o tem, kako težko je podeliti negativno oceno z mamo. Ker jo je strah, da bo mami jezna in žalostna. Strah jo je tudi pisati teste, ker ima izkušnje, da je vedno ne... for parents for teachers learning Aug 1, 2023
Mateja Peršolja Imeti rad, pomeni tudi reči ne V slaščičarni na zajtrku za sosednjo mizo opazujem mlado družino z dvema otrokoma starima okrog šest let. Ko sta starša v miru pila kavo, sta se otroka igrala z mobilnim telefonom. Začarana od napravi... for parents for teachers relationships Aug 1, 2023
Nataša Lenarčič Pomen povratne informacije Prijateljica se je lotila novega izziva: postala je pasja frizerka. Na FB skupino je poslala fotografiji cottona – pred in po striženju. Takoj je dobila odzive , kot so: »Carica! Vidi se tvoja ustvarj... for parents for teachers learning relationships Jul 26, 2023
Nataša Lenarčič Domača naloga, zabava, izziv ali nadloga »Naja, ali gremo v gozd po kostanj?« »Mami, ne morem. Imam še fuuul naloge!« Veliko govorimo o pomembnosti in koristnosti domačih nalog. Kako pomembne so pri razvijanju samostojnosti in odgovornosti, ... for parents for teachers learning Jul 26, 2023
Nataša Lenarčič Učiteljica - pošast ali nadnaravno bitje Sem žena. Mami. Teta. Hči. Sestra. Prijateljica. Snaha. Svakinja. Sem pa tudi učiteljica. To je nekaj, kar sem si od nekdaj želela postati. Malo zato, ker so se mi učiteljice zdele prijazne, umirjene,... for parents for teachers relationships Jul 25, 2023
Mateja Peršolja ZA KONEC Omogočimo otrokom ustvarjanje dnevne rutine. Otrok ima pravico, da nečesa ne zna. Rešitev lahko poišče tudi sam, prosi za pomoč ali raziskuje . Če bi se otroci učili samo to, kar že znajo, to ni učenj... for parents for teachers learning Jun 28, 2023
Mateja Peršolja POT UČENJA Načrtujte pot do cilja skupaj z otrokom! Poznavanje cilja in poti do cilja otroku ponuja vpogled v proces in olajša načrtovanje ter (samo)presojo in (samo)regulacijo. Pot učenja starše razbremeni kont... for parents for teachers learning Jun 28, 2023
OŠ Preska, Nina Poljanšek PODPORA OTROKU PRI SAMOSTOJNEM UČENJU KRITERIJI ZA GOVORNI NASTOP SLOVENŠČINA (6. razred) S hčerko sva glede na navodila, ki jih je za govorni nastop dobila v šoli, sooblikovali merila uspešnosti. Hči se je ob vaji samovrednotila in dobil... for parents learning Jun 28, 2023