-
Predstavitev webinarja
-
Kako spremljati znanje učencev?
-
Kako spremljati učinek učenja?
-
Mnenje učencev o spremljanju učinka
-
Uporaba gradiva
-
-
FS in učinek učenja
-
FS in učinek učenja
-
-
SOLO Taksonomija
-
Kaj je Solo taksonomija?
-
SOLO na razredni stopnji (Vesna Godler)
-
Solo primer in glagoli
-
Rubric
-
SOLO marking
-
SOLO SEŠTEVANJE DO 20 S PREHODOM
-
SOLO Rubric - Unit 5 MAT
-
Solo Št. množice 8r
-
-
Brezno učenja in primeri udeležencev
-
Brezno učenja in izkušnje udeležencev
-
FS IN UČINEK UČENJA - gradivo
-
Brezno učenja
-
-
Brezno učenja in primeri udeležencev
-
Primeri uporabe
-
solo pisanje besedila
-
Primer meril za pisanje
-
Povratna informacija - SOLO
-
Solo v razredu
-
Solo naravoslovje - DL
-
Solo naravoslovje
-
Solo ulomki
-
Solo decimalke
-
SOLO naloge najvišje zahtevnosti
-
Solo zapis števil
-
Solo števila do sto
-
Solo MAT RS
-
SOLO opismenjevanje 1r
-
Solo slovnica predmetna stopnja
-
-
Potrdilo
-
Program webinarja FS in učinek učenja.docx
-
Potrdilo o udeležbi
-