• osnovne informacije in datumi
  • Uvod (Mateja Peršolja)
    • Uvod (Mateja Peršolja)
    • Prosojnice Mateja Peršolja
  • Anita Zelenko - Geografija
    • Formativno spremljanje pri geografiji (Anita Zelenko)
    • Prosojnice Anita Zelenko
    • Kriterij uspešnosti
    • Geografija 6. in 8. razred
  • Angelika Koncut Žorž - Zgodovina
    • Formativno spremljanje pri zgodovini in medpredmetno učenje (Angelika Koncut Žorž)
    • Primeri Formativne pedagogike pri pouku zgodovine
  • Tea Rotovnik - Geografija
    • Formativno spremljanje pri geografiji (Tea Rotovnik)
    • MERILA USPEŠNOSTI, CILJI - prosojnice
  • 5. Merila za spremljanje znanja
    • Avtorji meril
  • 5.1 Zgodovina 6. razred
    • 1. OSTANKI PRETEKLOSTI
    • 2. GRADBENIŠTVO SKOZI ČAS
    • 3. IZUMI IN ZNANOSTI SKOZI ČAS
    • 4. ŽIVLJENJE LJUDI SKOZI ZGODOVINO
  • 5.2 Zgodovina 7. razred
    • 1. PRAZGODOVINA
    • 2. PRVE CIVILIZACIJE
    • 3. GRKI
    • 4. ANTIČNI RIM
    • 5. ANTIČNA KULTURA, ZNANOST, VERA
    • 6. SREDNJI VEK
  • 5.3 Zgodovina 8. razred
    • 1. GEOGRAFSKA ODKRITJA
    • 2. HUMANIZEM IN RENESANSA
    • 3. REFORMACIJA IN PROTIREFORMACIJA
    • 4. OSMANSKA DRŽAVA IN KMEČKI UPORI
    • 5. ABSOLUTIZEM, RAZSVETLJENSTVO, RAZSVETLJENI ABSOLUTIZEM
    • 7. NASTANEK ZDA, FRANCOSKA REVOLUCIJA, NAPOLEON, BAROK
    • 8. INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA
    • 9. 19. STOLETJE
    • 10. 19. STOLETJE - SLOVENCI
  • 5.4 Zgodovina 9. razred
    • 1. 1. SVETOVNA VOJNA - SVET
    • 2. MED OBEMA VOJNAMA - SVET
    • 3. 2. SVETOVNA VOJNA - SVET
    • 4. PO 2. SVETOVNI VOJNI - SVET
    • 5. 1. SVETOVNA VOJNA - SLOVENCI
    • 6. MED OBEMA VOJNAMA - SLOVENCI
    • 7. 2. SVETOVNA VOJNA - SLOVENCI
    • 8. PO 2. SVETOVNI VOJNI - SLOVENCI
    • 9. GOSPODARSTVO V 20. STOLETJU
  • 6. Zaključek
    • Zaključek
    • Potrdilo o udeležbi Podpora učenju pri geografiji in zgodovini